REPOZITORIU UPSC

Semnificația educativă a folclorului la preșcolari

Show simple item record

dc.contributor.author COJOCARU, Ludmila
dc.date.accessioned 2023-02-21T13:59:28Z
dc.date.available 2023-02-21T13:59:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation COJOCARU, Ludmila. Semnificația educativă a folclorului la preșcolari. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 153-156. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4222
dc.description Tradițiile sintetizează experiența pozitivă acumulată de-a lungul unei perioade istorice și se concentrează în organizarea periodică a unor activități ce marchează cele mai semnificative momente din viața familiei și a grădiniței sau a grupurilor de copii cu interese comune. Ele au aparținut strămoșilor noștri și noi trebuie să le păstrăm și să le transmitem generațiilor. en_US
dc.description.abstract Traditions summarize the positive experience gained over a historical period and focus on the regular organization of activities that mark the most significant moments in the life of the family and kindergarten or groups of children with common interests. They belonged to our ancestors and we must preserve them and pass them on to generations. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Etnopedagogie en_US
dc.subject Învăţământ preşcolar en_US
dc.subject Ethnopedagogy en_US
dc.subject Preschool education en_US
dc.title Semnificația educativă a folclorului la preșcolari en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account