dc.contributor.author |
COJOCARU, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T13:59:28Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T13:59:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
COJOCARU, Ludmila. Semnificația educativă a folclorului la preșcolari. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 153-156. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4222 |
|
dc.description |
Tradițiile sintetizează experiența pozitivă acumulată de-a lungul unei perioade istorice și se concentrează în organizarea periodică a unor activități ce marchează cele mai semnificative momente din viața familiei și a grădiniței sau a grupurilor de copii cu interese comune. Ele au aparținut strămoșilor noștri și noi trebuie să le păstrăm și să le transmitem generațiilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
Traditions summarize the positive experience gained over a historical period and focus on the regular organization of activities that mark the most significant moments in the life of the family and kindergarten or groups of children with common interests. They belonged to our ancestors and we must preserve them and pass them on to generations. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Etnopedagogie |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ preşcolar |
en_US |
dc.subject |
Ethnopedagogy |
en_US |
dc.subject |
Preschool education |
en_US |
dc.title |
Semnificația educativă a folclorului la preșcolari |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |