dc.contributor.author |
CERNEI, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T13:49:25Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T13:49:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
CERNEI, Olga. Caracteristici ale competenței citit- scris. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 145-147. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4219 |
|
dc.description |
În articol este abordată competența de citit și scris, structura acesteia și legătura ei cu literația emergentă. Sunt reflectate diverse sarcini practice utilizate în scopul formării competenței pe care învățătorul le poate diferenția și individualiza pentru sporirea randamentului școlar. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article deals with the reading and writing skill, its structure and relationship with emerging literacy.Various practical tasks are mirrored for the purpose of training the competence that the teacher can differentiate and individualize in order to enhance the school efficiency. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii române |
en_US |
dc.subject |
Competențe de citit-scris |
en_US |
dc.subject |
Literație emergentă |
en_US |
dc.subject |
Didactics of the romanian language |
en_US |
dc.subject |
Reading-writing competence |
en_US |
dc.subject |
Emergent literacy |
en_US |
dc.title |
Caracteristici ale competenței citit- scris |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |