REPOZITORIU UPSC

Managementul IET axat pe formarea continuă a competenței evaluative a educatorilor

Show simple item record

dc.contributor.author BOTNARI, Valentina
dc.contributor.author MAZUR, Galina
dc.date.accessioned 2023-02-20T16:59:12Z
dc.date.available 2023-02-20T16:59:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation BOTNARI, Valentina, MAZUR, Galina. Managementul IET axat pe formarea continuă a competenței evaluative a educatorilor. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 137-144. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4215
dc.description La ora actuală se atestă schimbări frecvente în politicile naționale ce țin de educație, acest fapt, solicitând o atenție sporită asupra formării cadrelor didactice. Procesul de formare a cadrelor didactice cuprinde două etape: formarea inițială, în cadrul colegiilor și universităților și formarea continuă atât internă în cadrul IET (Instituție de Educație Timpurie), cât și externă prin stagii, cursuri etc. Actualmente, formarea profesională continuă este axată prioritar pe exersarea competențelor profesionale printre care în top e plasată competența evaluativă. În articol propunem rezultatele investigației axate pe implementarea managementului IET orientat valoric pentru formarea continuă a competenței evaluative a educatorilor. en_US
dc.description.abstract The frequent changes in national policies related to education, require increased attention to teacher training. The teacher training process comprises two stages: initial training (within Colleges and Universities) and continuing education (internal, within the Institution of Early Education (IEE) and external through internships, courses, etc). Currently, continuing vocational training is primarily focused on exercising professional skills, among which the top one is the evaluative competence. In this article we reveal the research outcomes of the value-oriented IEE management implementation for the continuing training of the evaluative competence of educators. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Management educational en_US
dc.subject Educaţie timpurie en_US
dc.subject Formare profesională continuă en_US
dc.subject Competențe evaluative en_US
dc.subject Educational management en_US
dc.subject Early education en_US
dc.subject Continuous professional training en_US
dc.subject Evaluative skills en_US
dc.title Managementul IET axat pe formarea continuă a competenței evaluative a educatorilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account