dc.contributor.author |
PUSNEI, Irina |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-20T10:13:19Z |
|
dc.date.available |
2023-02-20T10:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
PUSNEI, Irina. Let’s fantasize: teaching creative writing through fanfiction. În: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane : Materialele conferinței ştiințifice naţională cu participare internaţională, 4-5 decembrie, 2020. Chişinău: UPS "Ion Creangă", 2020, vol. 2, pp. 377-383. ISBN 978-9975-46-482-6 ; ISBN 978-9975-46-484-0 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-482-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-484-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4202 |
|
dc.description.abstract |
Acest articol își propune să confirme ipoteza că scrierea creativă prin fanfiction este nu numai distractivă, ci și utilă în învățarea limbii engleze. Cu acest acest scop, a fost realizat un experiment care a implicat studenți din anul III la Universitatea de Stat Cahul "B.P.Hasdeu" într-o sarcină de scriere creativă bazată pe o operă literară la alegerea lor. Experimentul a presupus patru scenarii pentru remodelarea creativă a romanului original în ceea ce privește dezvoltarea conținutului, inserarea/excluderea unui personaj și schimbarea anturajului. Rezultatele studiului au fost consolidate de evaluarea participanților cu privire la eficiența sarcinilor și a dificultăților care ar putea descuraja creativitatea și munca în echipă. Analiza produselor creative finale și a sugestiilor studenților au fost luate în considerare pentru a elabora recomandări de sporire a eficienței sarcinilor bazate pe fanfiction în vederea realizării cu succes ale acestora. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Fanfiction |
en_US |
dc.subject |
Scriere creativă |
en_US |
dc.subject |
Abilități la nivel înalt |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.title |
Let’s fantasize: teaching creative writing through fanfiction |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |