REPOZITORIU UPSC

Rolul învăţării (inter)active la elevii de liceu

Show simple item record

dc.contributor.author MARCOCI-DIMA, Andreea
dc.contributor.author SILISTRARU, Nicolae
dc.date.accessioned 2023-02-19T08:24:24Z
dc.date.available 2023-02-19T08:24:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MARCOCI-DIMA, Andreea, SILISTRARU, Nicolae. Rolul învăţării (inter)active la elevii de liceu. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 69-72. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4189
dc.description Articolul tratează aspecte legate de învăţarea activă şi interactivă a elevului, în cadrul instruirii şcolare. Învățarea activa este strategia cea mai frecvent utilizată de către profesori în activitățile centrate pe elev, astfel aceasta poate fi definită ca un proces ce permite subiectului învăţării un contact direct cu materialul studiat. învăţarea interactivă este un tip de învăţare care are care are la bază implicarea colaborativă profundă - intelectuală, psihomotorie, afectivă şi volitivă - a subiectului învăţării în interacţiuni sociale active care îi asigură progresul cunoaşterii la nivel individual, dar îi furnizează şi o gândire care depăşeşte posibilităţile unui singur individ. en_US
dc.description.abstract The article deals with issues related to the active and interactive learning within the limits of school instruction. Active learning is the strategy most commonly used by teachers in student-centered activities, so it can be defined as a process that allows the subject of learning direct contact with the studied material. Interactive learning is a type of learning that is based on the deep collaborative involvement - intellectual, psychomotor, affective and volitional - of the subject of learning in active social interactions that ensures the progress of knowledge at the individual level, but also provides him with a thinking that goes beyond the possibilities of a single individual. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Pedagogie en_US
dc.subject Învăţare activă en_US
dc.subject Învăţarea interactivă en_US
dc.subject Pedagogy en_US
dc.subject Active learning en_US
dc.subject Interactive learning en_US
dc.title Rolul învăţării (inter)active la elevii de liceu en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account