dc.contributor.author |
GLAVAN, Aurelia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-19T08:19:08Z |
|
dc.date.available |
2023-02-19T08:19:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
GLAVAN, Aurelia. Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 64-68. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4188 |
|
dc.description |
În acest articol ne-am propus să analizăm consecințele stresului profesional asupra performanțelor cadrelor didactice prin intermediul unui Model integrativ stres-performanță. Cercetările demonstrează numeroase implicaţii ale stresului emoţional în etiologia diferitelor tulburări, dezechilibre mintale şi emoţionale care se răsfrâng asupra performanţelor profesionale ale cadrelor didactice. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article we set out to analyze the consequences of professional stress on teachers performance through an integrative stress-performance model. Research demonstrates many implications of emotional distress in the etiology of various disorders, mental and emotional imbalances that affect the professional performance of teachers. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Psihopedagogie |
en_US |
dc.subject |
Managementul stresului profesional |
en_US |
dc.subject |
Psychopedagogy |
en_US |
dc.subject |
Professional stress management |
en_US |
dc.title |
Munca didactică, stresul profesional și riscurile pentru sănătate |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |