REPOZITORIU UPSC

Impactul educației extracurriculare asupra personalității elevilor cu dizabilități mintale

Show simple item record

dc.contributor.author MOCANU, Cornelia
dc.date.accessioned 2023-02-15T09:43:59Z
dc.date.available 2023-02-15T09:43:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MOCANU, Cornelia. Impactul educației extracurriculare asupra personalității elevilor cu dizabilități mintale. În: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane : Materialele conferinței ştiințifice naţională cu participare internaţională, 4-5 decembrie, 2020. Chişinău: UPS "Ion Creangă", 2020, vol. 2, pp. 252-256. ISBN 978-9975-46-482-6 ; ISBN 978-9975-46-484-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-482-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-484-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4158
dc.description.abstract This article addresses issues related to the impact of extracurricular education on the personality of pupils with mental disabilities. It is elucidated the therapeutic role of extracurricular activities that facilitate easier socialization of children with mental disabilities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Extracurricular en_US
dc.subject Personality en_US
dc.subject Pupils en_US
dc.subject Educație extracurriculară en_US
dc.subject Dizabilități mintale en_US
dc.subject Mental disabilities en_US
dc.title Impactul educației extracurriculare asupra personalității elevilor cu dizabilități mintale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account