REPOZITORIU UPSC

Instruirea interactivă

Show simple item record

dc.contributor.author GHERGHIȘAN, Mariana
dc.date.accessioned 2023-02-15T06:38:57Z
dc.date.available 2023-02-15T06:38:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation GHERGHIȘAN, Mariana. Instruirea interactivă. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 59-63. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4150
dc.description Instruirea interactivă este un tip superior de instruire, care se bazează pe interactivitatea subiecților instruirii, prin stabilire de interacțiuni intelectuale, verbale, social-emoționale, afective cu colegi și cadrul didactic, precum și interacțiuni cu conținuturile curriculare. Preocupări legate de activitatea și activizarea elevilor se regăsesc permanent de-a lungul istoriei omenirii, din cele mai vechi timpuri. În teoria și practica pedagogică românească, ea a fost susținută de pedagogi și psihologi contemporani. Există mai multe metode interactive care dezvoltă gândirea divergentă și convergentă, imaginația constructivă, capacitatea de descoperire, de explorare, de analiză critică etc. en_US
dc.description.abstract Interactive training is a superior type of training, which is based on the interactivity of the training subjects, by establishing intellectual, verbal, social-emotional, and emotional interactions with colleagues and also with the teacher as well as interactions with curricular content. Concerns related to the activity and activation of students have been found permanently throughout human history, since ancient times. In Romanian pedagogical theory and practice it has been supported by contemporary pedagogues and psychologists. There are several interactive methods that develop divergent and convergent thinking, constructive imagination, the ability to discover, explore, critically analyze, etc. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Instruire interactivă en_US
dc.subject Metode interactive de predare en_US
dc.subject Interactive training en_US
dc.subject Interactive teaching methods en_US
dc.title Instruirea interactivă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account