dc.contributor.author |
BOTEZATU, Angela |
|
dc.contributor.author |
HERȚA, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-13T09:27:33Z |
|
dc.date.available |
2023-02-13T09:27:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
BOTEZATU, Angela, HERȚA, Veronica. Managementul proiectelor educaționale în instituțiile de învățământ profesional tehnic. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 29-35. ISBN 978-9975- 76-313-4. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-311-0 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-313-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4123 |
|
dc.description |
În prezentul articol, autorii au sintetizat informațiile privind realizarea proiectelor educaționale implementate în ultimii ani în instituțiile de învățământ profesional tehnic (ÎPT). Au fost descrise cele mai relevante și de anvergură proiecte care au reconceptualizat sistemul de învățământ profesional tehnic și au contribuit la îmbunătățirea gestionării sistemului de ÎPT din Republica Moldova. Restructurarea rețelei instituțiilor de ÎPT, îmbunătățirea calității proceselor de învățare și a rezultatelor acestora racordate la cerințele pieței muncii, dezvoltarea suportului curricular și a bazei tehnico-materiale sunt rezultate vizibile ale implementării proiectelor, iar sustenabilitatea este asigurată de către managementul instituțiilor de ÎPT și după finisarea acestora. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article, the authors summarized the information on the realization of educational projects implemented in recent years in technical vocational education institutions (TVET). There were described the most relevant and amplitude projects that reconceptualized the technical vocational education system and contributed to the improvement of the management of the TVET system in the Republic of Moldova. Restructuring the network of TVET institutions, improving the quality of learning processes and their results related to labor market requirements, developing curriculum support and the technical-material base are visible results of project implementation, at the same time, the sustainability is ensured by the management of TVET institutions even after their completion. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Învățământ profesional tehnic |
en_US |
dc.subject |
Managementul proiectelor educaţionale |
en_US |
dc.subject |
Vocational technical education |
en_US |
dc.subject |
Management of educational projects |
en_US |
dc.title |
Managementul proiectelor educaționale în instituțiile de învățământ profesional tehnic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |