REPOZITORIU UPSC

Educație axiologică: tradiție versus postmodernitate

Show simple item record

dc.contributor.author ANTOCI, Diana
dc.date.accessioned 2023-02-13T09:18:25Z
dc.date.available 2023-02-13T09:18:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation ANTOCI, Diana. Educație axiologică: tradiție versus postmodernitate. În: Materialele conferinţei ştiinţifice naţionale cu participare internaţională "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective", 29-30 septembrie 2020, vol. 2 : Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogie şi Pedagogie în Învăţământul Preşcolar şi Primar. Chişinău: UST, 2020, pp. 16-20. ISBN 978-9975- 76-313-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-311-0
dc.identifier.isbn 978-9975-76-313-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4121
dc.description Educația axiologică constituie una din poziții centrale și importante promovate de societate și întregul sistem de învățământ. În articolul dat sunt examinate varii opinii științifice, documentele politicilor educaționale privind educație, educație axiologică, postmodernism și tradiționalism, valori, competențe. Procesul de promovare a conținuturilor axiologice în cadrul educației s-au desfășurat prin evaluarea pozițiilor științifice ce țin de procedura formării valorilor, examinarea opiniilor despre tradiționalism și postmodernism, studierea spectrului larg de factori ce au un impact asupra formării și dezvoltării valorilor în societate, de corelarea valorilor cu diverse componente structurale ale personalității etc. Conținutul expus determină actualitatea studiului întreprinși conturează direcțiile prioritare de cercetare. en_US
dc.description.abstract Axiological education is one of the central and important positions promoted by society and the entire education system. This article examines various scientific opinions, documents of educational policies regarding axiological education, education, postmodernism and traditionalism, values, competences. The promoting process of axiological contents in education took place by evaluating the scientific positions related to the procedure of value formation, examining opinions on traditionalism and postmodernism, studying the wide range of factors that have an impact on the formation and development of values in society, by correlating values with various structural components of personality, etc. The exposed content determines the up-to-dateness of the study undertaken and outlines the priority of research directions. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Educație axiologică en_US
dc.subject Cercetare în educaţie en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Axiological education en_US
dc.subject Research in education en_US
dc.title Educație axiologică: tradiție versus postmodernitate en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account