| dc.contributor.author | STRATAN, Victoria | |
| dc.date.accessioned | 2023-02-09T05:35:22Z | |
| dc.date.available | 2023-02-09T05:35:22Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | STRATAN, Victoria. Autoevaluarea şi regularizarea învățării. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională "Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective", 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 172-176. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975- 76-360-8 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-362-2 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4095 | |
| dc.description | Articolul elucidează o problemă importantă din teoria și practica evaluativă – autoevaluarea. Subiectul este abordat din perspectiva regularizării învățării, metacogniției, criteriilor de evaluare, metodologiei evaluării criteriale prin descriptori, cât și a modalităților de implicare activă a elevilor în procesul de autovaluare. | en_US |
| dc.description.abstract | The article elucidates an important issue in evaluative theory and practice – self-assessment. The topic is approached from the perspective of learning regulation, metacognition, assessment criteria, descriptor-based criterion-referenced assessment methodology, and ways of actively involving students in the self-assessment process. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US |
| dc.subject | Metode de evaluare | en_US |
| dc.subject | Autoevaluare | en_US |
| dc.subject | Învăţământ primar | en_US |
| dc.subject | Evaluation methods | en_US |
| dc.subject | Self-evaluation | en_US |
| dc.subject | Primary education | en_US |
| dc.title | Autoevaluarea şi regularizarea învățării | en_US |
| dc.type | Article | en_US |