dc.contributor.author |
STRATAN, Victoria |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-09T05:35:22Z |
|
dc.date.available |
2023-02-09T05:35:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
STRATAN, Victoria. Autoevaluarea şi regularizarea învățării. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională "Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective", 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 172-176. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-362-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4095 |
|
dc.description |
Articolul elucidează o problemă importantă din teoria și practica evaluativă – autoevaluarea. Subiectul este abordat din perspectiva regularizării învățării, metacogniției, criteriilor de evaluare, metodologiei evaluării criteriale prin descriptori, cât și a modalităților de implicare activă a elevilor în procesul de autovaluare. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article elucidates an important issue in evaluative theory and practice – self-assessment. The topic is approached from the perspective of learning regulation, metacognition, assessment criteria, descriptor-based criterion-referenced assessment methodology, and ways of actively involving students in the self-assessment process. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Metode de evaluare |
en_US |
dc.subject |
Autoevaluare |
en_US |
dc.subject |
Învăţământ primar |
en_US |
dc.subject |
Evaluation methods |
en_US |
dc.subject |
Self-evaluation |
en_US |
dc.subject |
Primary education |
en_US |
dc.title |
Autoevaluarea şi regularizarea învățării |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |