REPOZITORIU UPSC

Autoevaluarea şi regularizarea învățării

Show simple item record

dc.contributor.author STRATAN, Victoria
dc.date.accessioned 2023-02-09T05:35:22Z
dc.date.available 2023-02-09T05:35:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation STRATAN, Victoria. Autoevaluarea şi regularizarea învățării. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională "Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective", 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 172-176. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-362-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4095
dc.description Articolul elucidează o problemă importantă din teoria și practica evaluativă – autoevaluarea. Subiectul este abordat din perspectiva regularizării învățării, metacogniției, criteriilor de evaluare, metodologiei evaluării criteriale prin descriptori, cât și a modalităților de implicare activă a elevilor în procesul de autovaluare. en_US
dc.description.abstract The article elucidates an important issue in evaluative theory and practice – self-assessment. The topic is approached from the perspective of learning regulation, metacognition, assessment criteria, descriptor-based criterion-referenced assessment methodology, and ways of actively involving students in the self-assessment process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Metode de evaluare en_US
dc.subject Autoevaluare en_US
dc.subject Învăţământ primar en_US
dc.subject Evaluation methods en_US
dc.subject Self-evaluation en_US
dc.subject Primary education en_US
dc.title Autoevaluarea şi regularizarea învățării en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account