dc.contributor.author |
GOLUBIȚCHI, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-08T13:04:00Z |
|
dc.date.available |
2023-02-08T13:04:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
GOLUBIȚCHI, Silvia. Particularitățile evaluării criteriale prin descriptori în clasele primare. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 69-75. ISBN 978-9975-76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-362-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4087 |
|
dc.description |
Evaluarea este considerată ca act didactic complex, care are rolul de a optimiza calitatea unei activităţii de predare-învăţare și produce efecte asupra elevilor, cadrelor didactice, factorilor de decizie responsabili, altor agenţi educaţionali. În învățământul primar se realizează evaluarea criterială prin descriptori, fără a acorda note. Rezultatele elevilor reprezintă indicatorul cel mai concludent pentru aprecierea eficacității procesului de învățământ. Pentru a proiecta procesul evaluării și a elabora instrumente de evaluare, cadrul didactic trebuie să selecteze produsul(ele) relevante din lista celor recomandate, prin corelare cu conținutul de învățare și activitățile de învățare și evaluare recomandate. |
en_US |
dc.description.abstract |
Assessment is considered as a complex teaching act, which has the role of optimizing the quality of a teaching-learning activity and produces effects on students, teachers, responsible decision makers, other 70 educational agents. In primary education, the criterion evaluation is performed by descriptors, without awarding grades. Students' results are the most conclusive indicator for assessing the effectiveness of the educational process. In order to design the assessment process and develop assessment tools, the teacher must select the relevant product (s) from the list of recommended ones, by correlating them with the learning content and the recommended learning and assessment activities. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Evaluarea criterială prin descriptori |
en_US |
dc.subject |
Criterion evaluation through descriptors |
en_US |
dc.subject |
ECD în clasele primare |
en_US |
dc.title |
Particularitățile evaluării criteriale prin descriptori în clasele primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |