REPOZITORIU UPSC

Particularitățile evaluării criteriale prin descriptori în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author GOLUBIȚCHI, Silvia
dc.date.accessioned 2023-02-08T13:04:00Z
dc.date.available 2023-02-08T13:04:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation GOLUBIȚCHI, Silvia. Particularitățile evaluării criteriale prin descriptori în clasele primare. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 69-75. ISBN 978-9975-76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-362-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4087
dc.description Evaluarea este considerată ca act didactic complex, care are rolul de a optimiza calitatea unei activităţii de predare-învăţare și produce efecte asupra elevilor, cadrelor didactice, factorilor de decizie responsabili, altor agenţi educaţionali. În învățământul primar se realizează evaluarea criterială prin descriptori, fără a acorda note. Rezultatele elevilor reprezintă indicatorul cel mai concludent pentru aprecierea eficacității procesului de învățământ. Pentru a proiecta procesul evaluării și a elabora instrumente de evaluare, cadrul didactic trebuie să selecteze produsul(ele) relevante din lista celor recomandate, prin corelare cu conținutul de învățare și activitățile de învățare și evaluare recomandate. en_US
dc.description.abstract Assessment is considered as a complex teaching act, which has the role of optimizing the quality of a teaching-learning activity and produces effects on students, teachers, responsible decision makers, other 70 educational agents. In primary education, the criterion evaluation is performed by descriptors, without awarding grades. Students' results are the most conclusive indicator for assessing the effectiveness of the educational process. In order to design the assessment process and develop assessment tools, the teacher must select the relevant product (s) from the list of recommended ones, by correlating them with the learning content and the recommended learning and assessment activities. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Evaluarea criterială prin descriptori en_US
dc.subject Criterion evaluation through descriptors en_US
dc.subject ECD în clasele primare en_US
dc.title Particularitățile evaluării criteriale prin descriptori în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account