dc.contributor.author |
VINNICENCO, Elena |
|
dc.contributor.author |
STARCIUC, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-08T09:48:05Z |
|
dc.date.available |
2023-02-08T09:48:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VINNICENCO, Elena, STARCIUC, Natalia. Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 107-111. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2)VINNICENCO, Elena, STARCIUC, Natalia. Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 107-111. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-362-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4079 |
|
dc.description |
Procesul de învăţământ are ca obiectiv prioritar educarea creativităţii, având în vedere că premisele comportamentului creativ, deprinderile creative, precum şi stilul de muncă creativ se formează în şcoală, sub influenţa factorilor educativi. Activitățile de aplicație oferă elevilor posibilitatea de a crea opere de artă, care păstrează baza realistă a imaginii în sine, un instrument didactic pentru dezvoltarea gândirii spațiale, a vorbirii și inteligenței, a abilităților motrice fine ale mâinii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The educational process has as a priority objective the education of creativity, considering that the premises of the creative behavior, creative skills, as well as the creative work style are formed in school under the influence of educational factors. The application activities offer to pupils the opportunity to create works of art that preserve the realistic basis of the image itself; it is a teaching tool for the development of spatial thinking, of speech and intelligence, of the fine motor skills of the hand. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Psihopedagogie |
en_US |
dc.subject |
Educație creativă |
en_US |
dc.subject |
Învățământ primar |
en_US |
dc.subject |
Psychopedagogy |
en_US |
dc.subject |
Creative education |
en_US |
dc.subject |
Primary Education |
en_US |
dc.title |
Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |