REPOZITORIU UPSC

Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice

Show simple item record

dc.contributor.author VINNICENCO, Elena
dc.contributor.author STARCIUC, Natalia
dc.date.accessioned 2023-02-08T09:48:05Z
dc.date.available 2023-02-08T09:48:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation VINNICENCO, Elena, STARCIUC, Natalia. Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 107-111. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2)VINNICENCO, Elena, STARCIUC, Natalia. Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 107-111. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-362-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4079
dc.description Procesul de învăţământ are ca obiectiv prioritar educarea creativităţii, având în vedere că premisele comportamentului creativ, deprinderile creative, precum şi stilul de muncă creativ se formează în şcoală, sub influenţa factorilor educativi. Activitățile de aplicație oferă elevilor posibilitatea de a crea opere de artă, care păstrează baza realistă a imaginii în sine, un instrument didactic pentru dezvoltarea gândirii spațiale, a vorbirii și inteligenței, a abilităților motrice fine ale mâinii. en_US
dc.description.abstract The educational process has as a priority objective the education of creativity, considering that the premises of the creative behavior, creative skills, as well as the creative work style are formed in school under the influence of educational factors. The application activities offer to pupils the opportunity to create works of art that preserve the realistic basis of the image itself; it is a teaching tool for the development of spatial thinking, of speech and intelligence, of the fine motor skills of the hand. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Psihopedagogie en_US
dc.subject Educație creativă en_US
dc.subject Învățământ primar en_US
dc.subject Psychopedagogy en_US
dc.subject Creative education en_US
dc.subject Primary Education en_US
dc.title Aspecte psihopedagogice ale dezvoltării creativității artistice la elevii din clasa a II-a prin aplicații practice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account