REPOZITORIU UPSC

Atitudinile interpretative – autoritative în alfabetizarea emoțională

Show simple item record

dc.contributor.author OBOROCEANU, Viorica
dc.date.accessioned 2023-02-07T11:17:43Z
dc.date.available 2023-02-07T11:17:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation OBOROCEANU, Viorica. Atitudinile interpretative – autoritative în alfabetizarea emoțională. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 87-92. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-362-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4068
dc.description Literatura pentru copii constituie o sursă inepuizabilă de exemple frumoase de comportamente oglindite în mici antiteze între personaje. Textele literare sunt trăite cu intensitate maximă, generează atitudini interpretative, sunt o construcție complexă de reacții afective raportate la sistemul de valori general-umane, orientează subiectul spre o anumită comportare vizavi de opera literară, devin un jongler al emoțiilor, cultivă încrederea, denotă cheia reușitei, încurajează cunoașterea sinelui și autocontrol, automotivează spre reușita socială, iar gestionarea propriilor emoții, recunoașterea punctelor tari sau slabe, înțelegerea faptului că nu suntem perfecți, trăsăturile pozitive și negative fiind cele care ne individualizează en_US
dc.description.abstract Children's literature is an inexhaustible source of beautiful examples of behaviors mirrored in small antitheses between characters. Literary texts are lived with maximum intensity, generate interpretive attitudes, are a complex construction of affective reactions related to the general-human value system, orient the subject 88 towards a certain behavior towards the literary work, become a juggler of emotions, cultivate confidence, denote the key success, encourages self-knowledge and self-control, self-motivation towards social success, and managing one's emotions, recognizing strengths or weaknesses, understanding that we are not perfect, the positive and negative traits being those that individualize us. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Autoreglare emoțională en_US
dc.subject Atitudine interpretativă en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Interpretive attitudes en_US
dc.subject Emotional intelligence en_US
dc.subject Literary text en_US
dc.title Atitudinile interpretative – autoritative în alfabetizarea emoțională en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account