dc.contributor.author |
VINNICENCO, Elena |
|
dc.contributor.author |
CREȚU, Dorina |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T13:49:24Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T13:49:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
VINNICENCO, Elena, CREȚU, Dorina. Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mică. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 53-59. ISBN 978-9975-76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-362-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4059 |
|
dc.description |
Formarea și dezvoltarea comportamentului moral al elevilor din clasele primare este determinat de toți factorii educaționali: familie, grădiniță, școală, mass-media etc. Metodele de educație morală au un rol formativ, constructiv, de formare nemijlocită a unei conștiințe şi conduite etice demne, civilizate. |
en_US |
dc.description.abstract |
The formation and development of the moral behavior of primary school students is determined by all educational factors: family, kindergarten, school, media, etc. The methods of moral education have a formative and constructive role of the direct formation of a dignified, civilized and ethical conscience and conduct. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educația morală a elevilor de vârsta școlară mică |
en_US |
dc.subject |
Moral education of students of small school age |
en_US |
dc.subject |
Cultura morală a elevilor |
en_US |
dc.subject |
Moral culture of students |
en_US |
dc.title |
Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |