| dc.contributor.author | VINNICENCO, Elena | |
| dc.contributor.author | CREȚU, Dorina | |
| dc.date.accessioned | 2023-02-06T13:49:24Z | |
| dc.date.available | 2023-02-06T13:49:24Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | VINNICENCO, Elena, CREȚU, Dorina. Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mică. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 2, pp. 53-59. ISBN 978-9975-76-360-8; ISBN 978-9975-76-362-2 (Vol. 2). | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-360-8 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-362-2 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4059 | |
| dc.description | Formarea și dezvoltarea comportamentului moral al elevilor din clasele primare este determinat de toți factorii educaționali: familie, grădiniță, școală, mass-media etc. Metodele de educație morală au un rol formativ, constructiv, de formare nemijlocită a unei conștiințe şi conduite etice demne, civilizate. | en_US | 
| dc.description.abstract | The formation and development of the moral behavior of primary school students is determined by all educational factors: family, kindergarten, school, media, etc. The methods of moral education have a formative and constructive role of the direct formation of a dignified, civilized and ethical conscience and conduct. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US | 
| dc.subject | Educația morală a elevilor de vârsta școlară mică | en_US | 
| dc.subject | Moral education of students of small school age | en_US | 
| dc.subject | Cultura morală a elevilor | en_US | 
| dc.subject | Moral culture of students | en_US | 
| dc.title | Strategii interactive de educație morală a elevilor de vârsta școlară mică | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |