REPOZITORIU UPSC

Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCH, Tatiana
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:28:57Z
dc.date.available 2023-02-06T09:28:57Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation DUBINEANSCH, Tatiana. Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii. În: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane : Materialele conferinței ştiințifice naţională cu participare internaţională, 4-5 decembrie, 2020. Chişinău: UPS "Ion Creangă", 2020, vol. 1, pp. 365-368. ISBN 978-9975-46-482-6 ; ISBN 978-9975-46-483-3 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-482-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-483-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4050
dc.description.abstract In this are highlighted some ideas regarding the metacognitive development of preschooler’s and opportunities for the development of these skills in the teaching process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Metacognition en_US
dc.subject Metacognitive strategies en_US
dc.subject Early childhood education en_US
dc.subject Metacogniţie en_US
dc.subject Strategii metacognitive en_US
dc.subject Educație timpurie en_US
dc.title Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account