dc.contributor.author |
DUBINEANSCH, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:28:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:28:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
DUBINEANSCH, Tatiana. Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii. În: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane : Materialele conferinței ştiințifice naţională cu participare internaţională, 4-5 decembrie, 2020. Chişinău: UPS "Ion Creangă", 2020, vol. 1, pp. 365-368. ISBN 978-9975-46-482-6 ; ISBN 978-9975-46-483-3 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-482-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-483-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4050 |
|
dc.description.abstract |
In this are highlighted some ideas regarding the metacognitive development of preschooler’s and opportunities for the development of these skills in the teaching process. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Metacognition |
en_US |
dc.subject |
Metacognitive strategies |
en_US |
dc.subject |
Early childhood education |
en_US |
dc.subject |
Metacogniţie |
en_US |
dc.subject |
Strategii metacognitive |
en_US |
dc.subject |
Educație timpurie |
en_US |
dc.title |
Considerațiuni despre metacogniție în procesul didactic la nivelul educației timpurii |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |