dc.contributor.author |
SURDU, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-31T11:39:45Z |
|
dc.date.available |
2023-01-31T11:39:45Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
SURDU, Liliana. Incluziunea copiilor cu ces din clasele i-viii prin activități pentru formarea imaginii de sine. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 358-365. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-361-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4008 |
|
dc.description |
Abordarea incluzivă reprezintă tipul de educație care permite elevilor cu nevoi speciale să beneficieze de educație în școli și săli de clasă obișnuite. Copiii din aceste școli se bucură de toate drepturile și serviciile sociale și educaționale, simțind că reprezintă parte din întreg și că au o valoare a lor în grupul educațional. Activitățile, prin care școala și familia colaborează, pentru a crea un mediu educațional propice valorizării acestor copii, reprezintă pași siguri care duc la crearea unei persoane cu o stimă de sine ridicată, o persoană care să fie ușor adaptabilă și capabilă de o integrare socială și emoțională adecvată. |
en_US |
dc.description.abstract |
The inclusive approach is the type of education that allows students with special needs to benefit from education in regular schools and classrooms. Children in these schools enjoy all social and educational rights and services, feeling that they are part of the whole and that they have a value of their own in the educational group. The activities, through which the school and the family collaborate, to create an educational environment conducive to the development of these children, are safe steps that lead to the creation of a person with high self-esteem, a person who is easily adaptable and capable of proper social and emotional integration. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educație incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Integrare socială |
en_US |
dc.subject |
Social integration |
en_US |
dc.subject |
Inclusive education |
en_US |
dc.title |
Incluziunea copiilor cu ces din clasele i-viii prin activități pentru formarea imaginii de sine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |