REPOZITORIU UPSC

Incluziunea copiilor cu ces din clasele i-viii prin activități pentru formarea imaginii de sine

Show simple item record

dc.contributor.author SURDU, Liliana
dc.date.accessioned 2023-01-31T11:39:45Z
dc.date.available 2023-01-31T11:39:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation SURDU, Liliana. Incluziunea copiilor cu ces din clasele i-viii prin activități pentru formarea imaginii de sine. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 358-365. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-361-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4008
dc.description Abordarea incluzivă reprezintă tipul de educație care permite elevilor cu nevoi speciale să beneficieze de educație în școli și săli de clasă obișnuite. Copiii din aceste școli se bucură de toate drepturile și serviciile sociale și educaționale, simțind că reprezintă parte din întreg și că au o valoare a lor în grupul educațional. Activitățile, prin care școala și familia colaborează, pentru a crea un mediu educațional propice valorizării acestor copii, reprezintă pași siguri care duc la crearea unei persoane cu o stimă de sine ridicată, o persoană care să fie ușor adaptabilă și capabilă de o integrare socială și emoțională adecvată. en_US
dc.description.abstract The inclusive approach is the type of education that allows students with special needs to benefit from education in regular schools and classrooms. Children in these schools enjoy all social and educational rights and services, feeling that they are part of the whole and that they have a value of their own in the educational group. The activities, through which the school and the family collaborate, to create an educational environment conducive to the development of these children, are safe steps that lead to the creation of a person with high self-esteem, a person who is easily adaptable and capable of proper social and emotional integration. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Educație incluzivă en_US
dc.subject Integrare socială en_US
dc.subject Social integration en_US
dc.subject Inclusive education en_US
dc.title Incluziunea copiilor cu ces din clasele i-viii prin activități pentru formarea imaginii de sine en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account