dc.contributor.author |
STICI, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-31T11:34:13Z |
|
dc.date.available |
2023-01-31T11:34:13Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
STICI, Alina. Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 353-358. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-361-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4006 |
|
dc.description |
Articolul tratează problema asigurării învățării de calitate în învățământul primar. În lucrare sunt prezentate diverse viziuni ale cercetătorilor cu privire la mecanismele învățării; sunt precizate contextele, condițiile interne și externe ce asigură producerea învățării la vârsta școlară mică. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article deals with the problem of providing high-quality education in primary school. It presents researchers, points of view concerning the mechanism of teaching, as well as the contexts, the internal and external conditions that provide education at a low age. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Psihologia copilului |
en_US |
dc.subject |
Învățare |
en_US |
dc.subject |
Învățământ preșcolar |
en_US |
dc.title |
Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |