| dc.contributor.author | STICI, Alina | |
| dc.date.accessioned | 2023-01-31T11:34:13Z | |
| dc.date.available | 2023-01-31T11:34:13Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.identifier.citation | STICI, Alina. Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 353-358. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975- 76-360-8 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-76-361-5 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4006 | |
| dc.description | Articolul tratează problema asigurării învățării de calitate în învățământul primar. În lucrare sunt prezentate diverse viziuni ale cercetătorilor cu privire la mecanismele învățării; sunt precizate contextele, condițiile interne și externe ce asigură producerea învățării la vârsta școlară mică. | en_US | 
| dc.description.abstract | This article deals with the problem of providing high-quality education in primary school. It presents researchers, points of view concerning the mechanism of teaching, as well as the contexts, the internal and external conditions that provide education at a low age. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea de Stat din Tiraspol | en_US | 
| dc.subject | Psihologia copilului | en_US | 
| dc.subject | Învățare | en_US | 
| dc.subject | Învățământ preșcolar | en_US | 
| dc.title | Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |