REPOZITORIU UPSC

Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author STICI, Alina
dc.date.accessioned 2023-01-31T11:34:13Z
dc.date.available 2023-01-31T11:34:13Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation STICI, Alina. Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior : tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 353-358. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8
dc.identifier.isbn 978-9975-76-361-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/4006
dc.description Articolul tratează problema asigurării învățării de calitate în învățământul primar. În lucrare sunt prezentate diverse viziuni ale cercetătorilor cu privire la mecanismele învățării; sunt precizate contextele, condițiile interne și externe ce asigură producerea învățării la vârsta școlară mică. en_US
dc.description.abstract This article deals with the problem of providing high-quality education in primary school. It presents researchers, points of view concerning the mechanism of teaching, as well as the contexts, the internal and external conditions that provide education at a low age. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Psihologia copilului en_US
dc.subject Învățare en_US
dc.subject Învățământ preșcolar en_US
dc.title Perspectiva psihologiei moderne asupra învățării la vârsta școlară mică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account