REPOZITORIU UPSC

Influenţa inteligenţei emoţionale asupra performanţei academice

Show simple item record

dc.contributor.author PLEȘCA, Maria
dc.date.accessioned 2016-12-07T11:37:06Z
dc.date.available 2016-12-07T11:37:06Z
dc.date.issued 2016-01
dc.identifier.citation PLEȘCA, Maria. Influenţa inteligenţei emoţionale asupra performanţei academice. In: Revista de Ştiinţe Spcioumane. 2016. Nr. 1. P. 52-57 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/398
dc.description.abstract Tema acestei cercetări o reprezintă studiul asupra importanţei inteligenţei emoţionale în performanţa academică a studenţilor. Cercetarea porneşte de la afirmaţiile referitoare la faptul că anumite persoane au rezultate deosebite în practică şi reuşesc mai bine în viaţă decât altele, care au un IQ (cognitiv) mai mare. Dacă un student are suficiente cunoştinţe şi raţionează inteligent, dar nu-şi cunoaşte emoţiile şi sentimentele, astfel nereuşind să le gestioneze, să-şi promoveze ideile, întâmpină dificultăţi în încercarea de a-şi construi relaţiile cu ceilalţi şi de a avea performanţe academice. Experimental, a fost dovedit că studenţii cu un nivel înalt al inteligenţei emoţionale au o performanţă academică semnificativ mai mare decât cei cu un nivel scăzut al inteligenţei emoţionale. Dezvoltarea inteligenţei emoţionale în şcoală, universitate permite punerea în valoare a aptitudinilor intelectuale, a creativităţii, asigurând mai târziu reuşite în plan profesional. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Inteligenta emotionala en_US
dc.subject Psihologia studentului--inteligenta emotionala--performanta academica en_US
dc.subject Psihologie en_US
dc.subject Psihologie--inteligenta emotionala en_US
dc.title Influenţa inteligenţei emoţionale asupra performanţei academice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account