REPOZITORIU UPSC

Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale

Show simple item record

dc.contributor.author BURLACU, Natalia
dc.date.accessioned 2016-12-07T11:32:05Z
dc.date.available 2016-12-07T11:32:05Z
dc.date.issued 2016-01
dc.identifier.citation BURLACU, Natalia. Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2016. Nr. 1. P. 45-51 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/397
dc.description.abstract Articolul reflectă specificul implementării învățării centrate pe student (ÎCS) în cadrul formării profesionale la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. Autorul consemnează problemele, aria beneficiilor, atingând și unele căi de soluționare adecvată a problemelor cu care se confruntă actual ÎCS în aplicarea sa în realitatea de predare-învățare-evaluare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant superior en_US
dc.subject invatare centrata pe student en_US
dc.subject informatica--predare-invatare--invatamant superior en_US
dc.subject student--competente informationale--formare--metode en_US
dc.title Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account