dc.contributor.author |
BURLACU, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-07T11:32:05Z |
|
dc.date.available |
2016-12-07T11:32:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01 |
|
dc.identifier.citation |
BURLACU, Natalia. Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2016. Nr. 1. P. 45-51 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/397 |
|
dc.description.abstract |
Articolul reflectă specificul implementării învățării centrate pe student (ÎCS) în cadrul formării profesionale la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale. Autorul consemnează problemele, aria beneficiilor, atingând și unele căi de soluționare adecvată a problemelor cu care se confruntă actual ÎCS în aplicarea sa în realitatea de predare-învățare-evaluare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior |
en_US |
dc.subject |
invatare centrata pe student |
en_US |
dc.subject |
informatica--predare-invatare--invatamant superior |
en_US |
dc.subject |
student--competente informationale--formare--metode |
en_US |
dc.title |
Învăţarea centrată pe student în formarea profesională la specialitățile Informatică și Tehnologii informaționale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |