REPOZITORIU UPSC

Optimizarea procesului de predare-învățare a chimiei prin dezvoltarea gândirii critice

Show simple item record

dc.contributor.author PRUNICI, Elena
dc.date.accessioned 2023-01-24T11:27:14Z
dc.date.available 2023-01-24T11:27:14Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation PRUNICI, Elena. Optimizarea procesului de predare-învățare a chimiei prin dezvoltarea gândirii critice. În: Conferinţa ştiinţifică internaţională “Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 188-196. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1) en_US
dc.identifier.isbn 978-9975- 76-360-8.
dc.identifier.isbn 978-9975-76-361-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3941
dc.description O învățare eficientă, durabilă, este aceea care are la bază participarea activă a elevului la descoperirea informațiilor, a sensului și utilității lor. Predarea, implică în esența sa, procesul de formare a elevilor în cadrul instruirii. Profesorul de chimie nu este numai o sursă de informare a elevilor; el este în același timp, specialistul care știe să trateze această informație, s-o prelucreze astfel încât s-o adapteze la sistemul de gândire al celor ce învață, s-o facă asimilabilă. De asemenea el îi învață tehnici ale activității de învățare care să le permită să se autoinstruiască. Astfel că funcțiile predării se extind de la comunicarea informației, care-și menține un rol important, la activități de organizare, de conducere și dirijare a învățării, de inovare a procesului de învățământ și de creativitate didactică. en_US
dc.description.abstract Effective, sustainable learning is based on the active participation of the student in the Information discovery, its meaning and usefulness. Teaching, implies in its essence, the process of training students within the framework of education. The chemistry teacher is not only a source of information for the students; he is also the specialist who knows how to treat this information, to process it in an such way, to adapt it to the 189 thinking system of those who are learning, also to make it assimilable. He also teaches them activity learning techniques that allow them to educate themselves by their own. Therefore, the teaching functions extend from the communication of the information, which remains an important role, to Organization activities such as leadership and learning process directing, educational process innovations and didactic creativity. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea de Stat din Tiraspol en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Învățare critică en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Critical learning en_US
dc.subject Teaching en_US
dc.subject Competences en_US
dc.title Optimizarea procesului de predare-învățare a chimiei prin dezvoltarea gândirii critice en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2021
    1-2 octombrie 2021, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account