REPOZITORIU UPSC

Completarea vocabularului activ și dezvoltarea competențelor comunicative ale elevilor. Activități și oportunități de învățare

Show simple item record

dc.contributor.author SANDU-GROSU, Svetlana
dc.date.accessioned 2023-01-23T14:15:41Z
dc.date.available 2023-01-23T14:15:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation RAILEAN, Elena. Completarea vocabularului activ și dezvoltarea competențelor comunicative ale elevilor. Activități și oportunități de învățare. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 126-133. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-671-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3931
dc.description Îmbogăţirea vocabularului presupune lărgirea progresivă a sferei de cunoaştere a elevilor, a experienţei lor de viaţă, înseamnă dobândirea de noi achiziţii, care contribuie la constituirea şi dezvoltarea conduitei verbale. Elevul aude şi citeşte foarte multe unităţi de vocabular pe care le descifrează fără dificultate. Important este să valorificăm dicționarele în scopul aflării sensurilor cuvintelor necunoscute, stabilirii relațiilor între cuvinte și completării vocabularului activ. Pentru dezvoltarea competenței de comunicare, e nevoie de stocare în memorie, cu precizie, a termenilor noi de vocabular, conform câmpurilor lexicale alese motivat, propunându-se rețele asociative de diverse tipuri, în care vorbitorul, accesibil, include un element lexical. en_US
dc.description.abstract To enrich vocabulary involves the progressive expansion of students’ knowledge, their life experience, means to acquire new acquisitions, which contribute to the formation and development of verbal V behavior. The student hears and reads many units of vocabulary that decodes them without difficulty. It is important to value dictionaries in order to find out the meanings of unknown words, establish relationships between words and complement active vocabulary. To accomplish competence of communication, it is necessary to store in memory, with precision, the new terms, according to the chosen motivated lexical fields, proposing associative systems of various types, in which the accessible speaker includes a lexical element. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Vocabulary en_US
dc.subject Neologisms en_US
dc.subject Assimilation en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject Communication en_US
dc.subject Vocabular en_US
dc.subject Neologisme en_US
dc.subject Asimilare en_US
dc.subject Motivație en_US
dc.subject Comunicare en_US
dc.title Completarea vocabularului activ și dezvoltarea competențelor comunicative ale elevilor. Activități și oportunități de învățare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account