dc.contributor.author |
SANDU-GROSU, Svetlana |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-23T14:15:41Z |
|
dc.date.available |
2023-01-23T14:15:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
RAILEAN, Elena. Completarea vocabularului activ și dezvoltarea competențelor comunicative ale elevilor. Activități și oportunități de învățare. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 126-133. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-671-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3931 |
|
dc.description |
Îmbogăţirea vocabularului presupune lărgirea progresivă a sferei de cunoaştere a elevilor, a experienţei lor de viaţă, înseamnă dobândirea de noi achiziţii, care contribuie la constituirea şi dezvoltarea conduitei verbale. Elevul aude şi citeşte foarte multe unităţi de vocabular pe care le descifrează fără dificultate. Important este să valorificăm dicționarele în scopul aflării sensurilor cuvintelor necunoscute, stabilirii relațiilor între cuvinte și completării vocabularului activ. Pentru dezvoltarea competenței de comunicare, e nevoie de stocare în memorie, cu precizie, a termenilor noi de vocabular, conform câmpurilor lexicale alese motivat, propunându-se rețele asociative de diverse tipuri, în care vorbitorul, accesibil, include un element lexical. |
en_US |
dc.description.abstract |
To enrich vocabulary involves the progressive expansion of students’ knowledge, their life experience, means to acquire new acquisitions, which contribute to the formation and development of verbal V behavior. The student hears and reads many units of vocabulary that decodes them without difficulty. It is important to value dictionaries in order to find out the meanings of unknown words, establish relationships between words and complement active vocabulary. To accomplish competence of communication, it is necessary to store in memory, with precision, the new terms, according to the chosen motivated lexical fields, proposing associative systems of various types, in which the accessible speaker includes a lexical element. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Vocabulary |
en_US |
dc.subject |
Neologisms |
en_US |
dc.subject |
Assimilation |
en_US |
dc.subject |
Motivation |
en_US |
dc.subject |
Communication |
en_US |
dc.subject |
Vocabular |
en_US |
dc.subject |
Neologisme |
en_US |
dc.subject |
Asimilare |
en_US |
dc.subject |
Motivație |
en_US |
dc.subject |
Comunicare |
en_US |
dc.title |
Completarea vocabularului activ și dezvoltarea competențelor comunicative ale elevilor. Activități și oportunități de învățare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |