REPOZITORIU UPSC

Problematica managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale

Show simple item record

dc.contributor.author RAILEAN, Elena
dc.date.accessioned 2023-01-23T13:30:06Z
dc.date.available 2023-01-23T13:30:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation RAILEAN, Elena. Problematica managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 119-126. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-671-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3930
dc.description Transformarea globală a sistemului și mediului educațional școlar într-o diversitate de medii de învățare real-virtuale impune condiții specifice managementului teoriei și tehnologiilor educaționale. Scopul acestei lucrări este studiul problematicii managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale. Metodologia cercetării este realizată prin abordarea metasistemică a tendințelor mediilor real-virtuale în raport cu mediile de învățare real-virtuale. Rezultatele obținute sunt: a) permisivitatea mediilor de învățare real-virtuale nu este echivalentă mediilor real-virtuale; b) în design-ul pedagogic și managementul educațional este important a respecta normele de ontologie în relație cu problemele digitalizării educației. În concluzii este accentuată importanța studiului componentei ontologice a managementului educațional. en_US
dc.description.abstract The global transformation of the school educational system and environment into a diversity of real-virtual learning environments imposes specific conditions on the management of educational theory and technologies. The purpose of this article is to study the issue of knowledge management in a diversity of learning environments. The research methodology is carried out through the met systemic approach of the trends of real-virtual environments in relation to real-virtual learning environments. The results obtained are: a) the permissiveness of real-virtual learning environments is not equivalent to real-virtual environments; b) in pedagogical design and educational management, it is important to respect the ontology norms in relation to the issues of digitization of education. In the conclusions, the importance of studying the ontological component of the educational management has been emphasized. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject School educational environment en_US
dc.subject Real-virtual learning environment en_US
dc.subject Knowledge management en_US
dc.subject Immersive experiences en_US
dc.subject Extended reality en_US
dc.subject Metaverse en_US
dc.subject Humanoid robot en_US
dc.subject Mediul educațional școlar en_US
dc.subject Învățare real-virtuală en_US
dc.subject Managementul cunoașterii en_US
dc.subject Experiențe imersive en_US
dc.subject Realitate extinsă en_US
dc.subject Metavers en_US
dc.subject Robot humanoid en_US
dc.title Problematica managementului tehnologiilor educaționale specifice mediilor de învățare real-virtuale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account