dc.contributor.author |
ALEMĂNUȚA, Toader |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-20T10:02:00Z |
|
dc.date.available |
2023-01-20T10:02:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
ALEMĂNUȚA, Toader. Bune practici în educație cu accent pe predarea interdisciplinară și metodele de combatere a absenteismului - aplicații în învățarea față în față sau online la nivelul disciplinei geografie, prin utilizarea platformei ArcGIS Online. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 118-122. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-361-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3916 |
|
dc.description |
Acest proiect "Bune practici în educație cu accent pe predarea interdisciplinară și metodele de combatere a absenteismului- aplicații în învățarea față în față sau online la nivelul disciplinei geografie” s-a desfășurat la Școala Gimnazială Nocrich- Hosman, județul Sibiu, România. Elevii selectați și nu numai sunt din zone defavorizate, cu un număr mare de absențe. Alături de elevii grupului țintă, au fost implicați și ceilalți elevi din clasele respective, dar și din școală. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Platforma ArcGIS Online |
en_US |
dc.title |
Bune practici în educație cu accent pe predarea interdisciplinară și metodele de combatere a absenteismului- aplicații în învățarea față în față sau online la nivelul disciplinei geografie, prin utilizarea platformei ArcGIS Online |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |