dc.contributor.author |
КУЗНЕЦОВА, Снежана |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-19T17:32:12Z |
|
dc.date.available |
2023-01-19T17:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
КУЗНЕЦОВА, Снежана. STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2021]. Chişinău: CEP UST, 2021, vol. 1, pp. 113-117. ISBN 978-9975- 76-360-8; ISBN 978-9975-76-361-5 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975- 76-360-8 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-76-361-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3915 |
|
dc.description |
În lumea modernă, caracteristicile unui specialist ar trebui să fie: competență și mobilitate, abilitatea de a naviga în diverse situații, abilitatea de a aborda flexibil și creativ rezoluția lor, de a lua în mod independent și responsabil decizii adecvate. Prin urmare, în toate lecțiile de fizică în domeniul tehnic instituțiile de învățământ, este recomandabil să se utilizeze sarcini și exemple legate de diferite domenii ale vieții și ale industriei transporturilor. Studenții din specialitățile tehnice ale CE demonstrează nu numai un interes pentru problemele de fizică cu o abordare inginerească, ci și o îmbunătățire a performanței academice. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the modern world, the characteristics of a specialist should be: competence and mobility, the ability to navigate in various situations, the ability to flexibly and creatively approach their resolution, independently and responsibly make adequate decisions. Therefore, in all physics lessons in technical educational institutions, it is advisable to use tasks and examples related with different areas of life and transport industry. Students of the technical specialties of the CE demonstrate not only an interest in physics problems with an engineering approach, but also an improvement in academic performance. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea de Stat din Tiraspol |
en_US |
dc.subject |
Educație STEM |
en_US |
dc.subject |
Abordare STEM/STEAM |
en_US |
dc.subject |
Învățământ secundar specializat |
en_US |
dc.subject |
STEM education |
en_US |
dc.subject |
STEM/STEAM approach |
en_US |
dc.subject |
Specialized secondary education |
en_US |
dc.title |
STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |