REPOZITORIU UPSC

Valențe relevante ale competenței socioemoționale în procesul educaţional

Show simple item record

dc.contributor.author CUCEREAVÎI, Elena
dc.contributor.author RUSU, Elena
dc.date.accessioned 2023-01-19T13:40:41Z
dc.date.available 2023-01-19T13:40:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation CUCEREAVÎI, Elena, RUSU, Elena. Valențe relevante ale competenței socioemoționale în procesul educaţional. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 178-182. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-671-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3908
dc.description Realizarea cu succes a procesului educațional solicită un nivel optim de dezvoltare socială și emoţională. Competența socioemoțională este pilonul succesului profesional al cadrelor didactice, fiind direct implicată în optimizează relaţiile interumane și susţinerea procesului educaţional. Prezenţa competenţei socioemoţionale la cadrele didactice, determină profunzimea şi temeinicia integrităţii socioemoționale, incluzând un ansamblu de resurse, abilităţi și aptitudini derivate din emoţii, sentimente, situaţii afective, relații sociale. În mediul educațional competenţa socioemoţională asigură o bună funcţionalitate a însuşirilor comportamentale la nivelul constructelor autoreglării şi a relaţiilor interpersonale. en_US
dc.description.abstract The successful completion of the educational process requires an optimal level of social and emotional development. Socio-emotional competence is the pillar of teachers' professional success, being directly involved in optimizing interpersonal relationships and supporting the educational process. The presence of socio-emotional competence in teachers determines the depth and soundness of socio-emotional integrity, including a set of resources, skills and abilities derived from emotions, feelings, emotional situations, social relationships. In the educational environment, socio-emotional competence ensures a good functionality of behavioral traits at the level of self-regulation constructs and interpersonal relationships. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competence en_US
dc.subject Socio-emotional competence en_US
dc.subject Teachers en_US
dc.subject Educational process en_US
dc.subject Competență en_US
dc.subject Competenţă socioemoțională en_US
dc.subject Cadre didactice en_US
dc.subject Proces educaţional en_US
dc.title Valențe relevante ale competenței socioemoționale în procesul educaţional en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account