dc.contributor.author |
CHIRTEȘ, Codruța |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-19T13:22:44Z |
|
dc.date.available |
2023-01-19T13:22:44Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
CHIRTEȘ, Codruța. Provocări ale educației contabile preuniversitare în era digitalizării. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 168-172. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-671-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3905 |
|
dc.description |
Accelerarea procesului digitalizării și intruziunea informatizării în domeniul economic determină modificări masive în sfera contabilității și, implicit, schimbări ale profilului actual al profesionistului contabil. Competențele digitale dețin un rol fundamental în definirea complexă a imaginii contabilului orientată către un viitor în totalitate tehnologizat. Prin urmare, educația contabilă corespunzătoare, dezvoltarea competențelor digitale în conformitate cu exigențele actuale referitoare la calitatea informației contabile reprezintă temelia pentru continuitatea profesiei și în menținerea relevanței acesteia pe piața muncii. |
en_US |
dc.description.abstract |
The acceleration of the digitization process and the intrusion of computerization in the economic field cause massive changes in the accounting sphere and, implicitly, changes in the current profile of the professional accounting. Digital skills play a fundamental role in the complex definition of the accountant's image oriented towards a fully technological future. Therefore, the appropriate accounting education, the development of digital skills in accordance with the current requirements regarding the quality of accounting information are the foundation for the continuity of the profession and in maintaining its relevance on the laboure market. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Accounting education |
en_US |
dc.subject |
Economic studies |
en_US |
dc.subject |
Digital skills |
en_US |
dc.subject |
Educație contabilă |
en_US |
dc.subject |
Studii economice |
en_US |
dc.subject |
Competențe digitale |
en_US |
dc.title |
Provocări ale educației contabile preuniversitare în era digitalizării |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |