| dc.contributor.author | BEȘU, Ana-Maria | |
| dc.date.accessioned | 2023-01-19T10:45:58Z | |
| dc.date.available | 2023-01-19T10:45:58Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | BEȘU, Ana-Maria. Formarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 158-162. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-669-1 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-671-4 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3903 | |
| dc.description | De-a lungul istoriei s-au produs diferite evenimente dramatice, care au avut în prin plan acțiunea socială. În urma faptelor desfășurate s-a declanșat un interes acerb în cercetarea comportamentului prosocial. Cunoașterea istorica a concepțiilor despre comportamentul prosocial, oferă o perspectivă de reflecție asupra modelelor sociale actuale, în vederea construirii unor norme prosociale de îmbunătățire a comportamentului prosocial. | en_US | 
| dc.description.abstract | Throughout history, various dramatic events have taken place, which have had their social action in mind. Following the events, a keen interest in researching prosocial behavior was triggered. Historical knowledge of the conceptions about prosocial behavior, offers a perspective of reflection on current social models, in order to build prosocial norms to improve prosocial behavior. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US | 
| dc.subject | Social action | en_US | 
| dc.subject | Prosocial behavior | en_US | 
| dc.subject | Community | en_US | 
| dc.subject | Acțiune socială | en_US | 
| dc.subject | Comportament prosocial | en_US | 
| dc.subject | Comunitate | en_US | 
| dc.title | Formarea comportamentului prosocial la elevii de vârstă școlară mică | en_US | 
| dc.type | Article | en_US |