REPOZITORIU UPSC

Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză

Show simple item record

dc.contributor.author Calaraş, Carolina
dc.date.accessioned 2016-12-07T09:39:59Z
dc.date.available 2016-12-07T09:39:59Z
dc.date.issued 2015-03
dc.identifier.citation Calaraş, Carolina. Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză. In: Revista de Ştiinţe Socioumane. 2015. Nr. 3. P. 18-25 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/389
dc.description.abstract Article reflect a theoretical study with practical implications. The author argues the need for ongoing training of teachers which satisfy the tutor classroom. They analyzed some aspects of diagnosis, prognosis and interrelations sociopsihopedagogic procedural and managerial type the continuing education and boosting independent learning teacher – tutor in postmodernity. The study contains an experiment finding on the current situation in teacher professional development conducted in educational institutions and those pre-university type in Moldova. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject pedagogie en_US
dc.subject pedagog--formare continua en_US
dc.subject management educational en_US
dc.subject pedagog--dezvoltare profesionala en_US
dc.subject educatie permanenta en_US
dc.subject management educational--institutii de invatamant--diagnoza--prognoza en_US
dc.subject cadre didactice--formare--invatamant superior pedagogic en_US
dc.subject profesor-diriginte--formare continua--autoformare en_US
dc.subject dirigentie--cadre didactice--formare continua en_US
dc.title Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account