dc.contributor.author |
NOUR, Alexandra |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-18T07:22:22Z |
|
dc.date.available |
2023-01-18T07:22:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
NOUR, Alexandra. Rolul jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii la școlarii mici. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 87-92. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-671-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3892 |
|
dc.description |
În articol se elucidează importanța jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii în condițiile învățării active. Se caracterizează particularitățile gândirii și influiența jocurilor matematice în dezvoltarea lor. Sunt expuse cele mai eficiente jocuri logice și regulile de realizare a lor ce contribuie la dezvoltarea intelectuală, socială, emoțională, fizică și estetică a copilului, cultivă încrederea în forțele proprii și spiritul de competiție. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article elucidates the importance of logical-mathematical games in the development of the particularities of thinking in the conditions of active learning. The peculiarities of thinking and the influence of mathematical games in their development are characterized. The most effective logic games and the rules for their realization are exposed, which contribute to the intellectual, social, emotional, physical and aesthetic development of the child, cultivate self-confidence and the spirit of competition. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Thinking |
en_US |
dc.subject |
Learning activities |
en_US |
dc.subject |
Games |
en_US |
dc.subject |
Rules |
en_US |
dc.subject |
Particularities |
en_US |
dc.subject |
Analysis |
en_US |
dc.subject |
Generalization |
en_US |
dc.subject |
Comparison |
en_US |
dc.subject |
Abstraction |
en_US |
dc.subject |
Logical concretization |
en_US |
dc.subject |
Conceptualization |
en_US |
dc.subject |
Understanding |
en_US |
dc.subject |
Problem solving |
en_US |
dc.subject |
Creativity |
en_US |
dc.subject |
Gândire |
en_US |
dc.subject |
Activități de învățare |
en_US |
dc.subject |
Jocuri |
en_US |
dc.subject |
Reguli |
en_US |
dc.subject |
Particularități |
en_US |
dc.subject |
Analiză |
en_US |
dc.subject |
Generalizare |
en_US |
dc.subject |
Comparare |
en_US |
dc.subject |
Abstractizare |
en_US |
dc.subject |
Concretizarea Logică |
en_US |
dc.subject |
Conceptuașizarea |
en_US |
dc.subject |
Înțelegerea |
en_US |
dc.subject |
Rezolvarea problemelor |
en_US |
dc.subject |
Creativitatea |
en_US |
dc.title |
Rolul jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii la școlarii mici |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |