dc.contributor.author |
MANEA, Adriana Denisa |
|
dc.contributor.author |
COJOCARI-LUCHIAN, Snejana |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-17T11:07:38Z |
|
dc.date.available |
2023-01-17T11:07:38Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
MANEA, Adriana Denisa, COJOCARI-LUCHIAN, Snejana. Modalități de organizare a managementului grupei de copii pentru activitățile din instituția de educație timpurie. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 66-72. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-671-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3882 |
|
dc.description.abstract |
În condițiile unei evoluţii rapide a dezvoltării tehnologice se observă un divers impact asupra personalității adolescentului. Tehnologia devine parte componentă a vieții din prezent, iar ritmul accelerat al schimbărilor prezintă aspect necesar de studiat, în special, cu referire la adolescenții care sunt vectorii schimbării. În esență, dezvoltarea tehnologică are atât aspecte pozitive: ușurința comunicării, acces la informații, îmbunătățește calitatea vieții și calitatea educației, cât și negative: poluarea mediului, dependența de tulburări, încălcarea securității personale și sociale, scăderea locurilor de muncă, scăderea unor abilități. Important este de a educa adolescenții în a le utiliza eficient pentru a nu fi afectați. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Management |
en_US |
dc.subject |
Group management |
en_US |
dc.subject |
Organization |
en_US |
dc.subject |
Activities |
en_US |
dc.subject |
Children |
en_US |
dc.title |
Modalități de organizare a managementului grupei de copii pentru activitățile din instituția de educație timpurie |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |