REPOZITORIU UPSC

Identitatea profesională a cadrelor didactice în condițiile evoluției transformării sociale

Show simple item record

dc.contributor.author BÎTCA, Lucia
dc.date.accessioned 2023-01-16T14:11:26Z
dc.date.available 2023-01-16T14:11:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BÎTCA, Lucia. Identitatea profesională a cadrelor didactice în condițiile evoluției transformării sociale. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 2, pp. 13-20. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-671-4 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-671-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3868
dc.description Actualele exigenţe, determinate de schimbările rapide ale societăţii, care se exercită asupra cadrelor didactice, constituie surse ale dezbaterilor legate de politicile educaţionale în contextul eficientizării procesului de formare a cadrelor didactice ca actori-cheie ai strategiilor de stimulare a dezvoltării sociale şi economice a oricărei ţări. Calificarea la nivel superior, bazată pe definirea standardelor de calitate şi competenţelor subsumate, corect şi unitar definite şi creşterea motivaţiei profesionale a membrilor profesiei didactice sunt fundamentale pentru asigurarea unei educaţii eficiente. Prin urmare, autopromovarea cadrului didactic este vitală pentru a ieși în evidență față de concurența abundentă. en_US
dc.description.abstract The current demands, determined by the rapid changes of society, which are exerted on teachers, constitute sources of debates related to educational policies in the context of the efficiency of the teacher training process as key actors in the strategies to stimulate the social and economic development of any country. Higher level qualification, based on the definition of quality standards and subsumed competences, correctly and unitarily defined and increasing the professional motivation of the members of the teaching profession are fundamental for ensuring an effective education. Therefore, teacher self-promotion is vital to stand out from the abundant competition. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Professional identity en_US
dc.subject Self-promotion en_US
dc.subject Social construction en_US
dc.subject Impression management en_US
dc.subject Personal presentation en_US
dc.subject Professional growth en_US
dc.subject Self-efficacy en_US
dc.subject Identitatea profesională en_US
dc.subject Autopromovare en_US
dc.subject Construcție socială en_US
dc.subject Managementul impresiei en_US
dc.subject Prezentare personală en_US
dc.subject Creşterea profesională en_US
dc.subject Autoeficienţa en_US
dc.title Identitatea profesională a cadrelor didactice în condițiile evoluției transformării sociale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account