REPOZITORIU UPSC

Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini

Show simple item record

dc.contributor.author VÎNTU, Victoria
dc.contributor.author BUSUIOC, Aliona
dc.date.accessioned 2023-01-16T09:56:38Z
dc.date.available 2023-01-16T09:56:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation VÎNTU, Victoria, BUSUIOC, Aliona. Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 218-221. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3866
dc.description Identificarea, analiza și optimizarea strategiilor de organizare reprezintă cheia unui demers didactic reușit. Strategia de proiectare a unei lecții de limba română în grupele de studenți străini va depinde de prevederile curriculumului, obiectivul propus, conținutul ce urmează a fi asimilat, trăirile transmise, valorile, deprinderile cultivate. În articolul de față vom analiza strategiile aplicate în procesul de învățare personalizată și predictiv-evaluativă prin redarea unor modele de activități cu caracter formativ, indispensabile pentru asigurarea unui climat de studiu favorabil. en_US
dc.description.abstract The identification, analysis and optimization of organizational strategies represent the key to a successful teaching approach. The design strategy of a Romanian language course held in groups of foreign students will depend on the curriculum provision, on the proposed objective, the content to be assimilated, the experiences transmitted, the values, the skills cultivated. In this article we will analyze the strategies applied in the process of personalized and predictive-evaluative learning by rendering some models of formative activities, indispensable for ensuring a favorable study climate. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.subject Lesson en_US
dc.subject Interactivity en_US
dc.subject Teaching of Romanian as a foreign language en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Lecție en_US
dc.subject Interactivitate en_US
dc.subject Didactica limbii române ca limbă străină en_US
dc.title Strategii de proiectare a unui curs de limba română pentru mediciniștii străini en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account