REPOZITORIU UPSC

Modalități de studiere a textelor literare în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author OBOROCEANU, Viorica
dc.date.accessioned 2023-01-15T11:15:27Z
dc.date.available 2023-01-15T11:15:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation OBOROCEANU, Viorica. Modalități de studiere a textelor literare în clasele primare. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 194-199. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3862
dc.description În cadrul orelor de limba şi literatura română, un accent important se pune pe lectură, Textul vizează capacitatea de informare, de formare a tinerei generații. În vederea receptării textelor literare, practica a demonstrat existenţa a varii metode şi procedee de instruire, tradiţionale şi interactive. Societatea postmodernă urmăreşte lectura orientată spre elevi, valorifică reacţiile personale ale elevilor faţă de textul citit, favorizează sistematizarea anumitor concepte specifice despre textul literar şi argumentarea unor puncte de vedere referitoare la operele studiate. en_US
dc.description.abstract In the Romanian language and literature classes, an important emphasis is placed on reading, the text aims at informing and training the young generation. In order to receive the literary texts, practice has demonstrated the existence of various training methods and procedures, traditional and interactive. Postmodern society follows student-oriented reading, capitalizes on students' personal reactions to the read text, favors the systematization of certain specific concepts about the literary text and the argumentation of certain points of view regarding the studied works. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Literary text en_US
dc.subject Reading en_US
dc.subject Reception en_US
dc.subject Strategies en_US
dc.subject Interpretive attitudes en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Lectură en_US
dc.subject Receptare en_US
dc.subject Strategii en_US
dc.subject Atitudini interpretative en_US
dc.title Modalități de studiere a textelor literare în clasele primare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account