dc.contributor.author |
GÎRLEA, Olesea |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-14T12:58:10Z |
|
dc.date.available |
2023-01-14T12:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
GÎRLEA, Olesea. Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 172-175. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-670-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3854 |
|
dc.description |
Articolul se axează pe problema oportunităților și provocărilor proiectelor educaționale desfășurate la treapta gimnazială la disciplina limba germană. Autoarea relatează experiența proprie din cadrul celor două proiecte educaționale: alegerea temei proiectului, colaborări, activități, reușite și performanțe ale elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article focuses on the problem of the opportunities and challenges of the educational projects carried out at the secondary level in the discipline of the German language. The author relates her own experience from the two educational projects: the choice of the project theme, collaborations, activities, successes and performances of the puipils. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Teaching-learning |
en_US |
dc.subject |
Educational project |
en_US |
dc.subject |
Collaboration |
en_US |
dc.subject |
Educational platforms |
en_US |
dc.subject |
Predare-învățare |
en_US |
dc.subject |
Proiect educațional |
en_US |
dc.subject |
Colaborare |
en_US |
dc.subject |
Platforme educaționale |
en_US |
dc.title |
Proiectele educaționale școlare: provocări, colaborări, rezultate |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |