REPOZITORIU UPSC

Orientări metodologice privind optimizarea procesului de formare a competențelor disciplinei Științe

Show simple item record

dc.contributor.author TELEMAN, Angela
dc.contributor.author GÎNJU, Stela
dc.date.accessioned 2023-01-12T09:48:19Z
dc.date.available 2023-01-12T09:48:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation TELEMAN, Angela, GÎNJU, Stela. Orientări metodologice privind optimizarea procesului de formare a competențelor disciplinei Științe. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 101-107. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3842
dc.description Științe acumulează integrativ un sistem vast de informații din diferite domenii. Facilitarea formării competențelor specifice disciplinei Științe în clasele primare va fi asigurată prin respectarea următoarele repere metodologice în vederea anticipării posibilelor dificultăților de abordare a conținuturilor recomandate. Abordarea metodologică se va baza pe demersului inductiv de formare a unei noțiuni și aplicarea prioritară a metodelor de explorare directă și indirectă a mediului, prin respectarea caracterului științific, specificul regional și formativ, iar abordarea noțiunilor specifice disciplinei se vor forma printr-un traseu sistemic ce va asigura integrarea noilor cunoștințe la experiențele anterioare. en_US
dc.description.abstract Sciences interactively accumulate a vast system of information from different fields. The facilitation of the training of the skills specific to the Science discipline in the primary classes will be ensured by observing the following methodological guidelines in order to anticipate possible difficulties in approaching the recommended contents. The methodological approach will be based on the inductive approach of forming a notion and the priority application of the methods of direct and indirect exploration of the environment, by respecting the scientific character, the regional and formative specificity, and the approach to the specific notions of the discipline will be formed through a systemic route that will ensure the integration of new knowledge with previous experiences. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Science en_US
dc.subject Investigation en_US
dc.subject Ecological responsibility en_US
dc.subject Științe en_US
dc.subject Investigare en_US
dc.subject Responsabilitate ecologică en_US
dc.title Orientări metodologice privind optimizarea procesului de formare a competențelor disciplinei Științe en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account