dc.contributor.author |
TELEMAN, Angela |
|
dc.contributor.author |
GÎNJU, Stela |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-12T09:48:19Z |
|
dc.date.available |
2023-01-12T09:48:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
TELEMAN, Angela, GÎNJU, Stela. Orientări metodologice privind optimizarea procesului de formare a competențelor disciplinei Științe. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 101-107. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-670-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3842 |
|
dc.description |
Științe acumulează integrativ un sistem vast de informații din diferite domenii. Facilitarea formării competențelor specifice disciplinei Științe în clasele primare va fi asigurată prin respectarea următoarele repere metodologice în vederea anticipării posibilelor dificultăților de abordare a conținuturilor recomandate. Abordarea metodologică se va baza pe demersului inductiv de formare a unei noțiuni și aplicarea prioritară a metodelor de explorare directă și indirectă a mediului, prin respectarea caracterului științific, specificul regional și formativ, iar abordarea noțiunilor specifice disciplinei se vor forma printr-un traseu sistemic ce va asigura integrarea noilor cunoștințe la experiențele anterioare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Sciences interactively accumulate a vast system of information from different fields. The facilitation of the training of the skills specific to the Science discipline in the primary classes will be ensured by observing the following methodological guidelines in order to anticipate possible difficulties in approaching the recommended contents. The methodological approach will be based on the inductive approach of forming a notion and the priority application of the methods of direct and indirect exploration of the environment, by respecting the scientific character, the regional and formative specificity, and the approach to the specific notions of the discipline will be formed through a systemic route that will ensure the integration of new knowledge with previous experiences. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Science |
en_US |
dc.subject |
Investigation |
en_US |
dc.subject |
Ecological responsibility |
en_US |
dc.subject |
Științe |
en_US |
dc.subject |
Investigare |
en_US |
dc.subject |
Responsabilitate ecologică |
en_US |
dc.title |
Orientări metodologice privind optimizarea procesului de formare a competențelor disciplinei Științe |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |