dc.contributor.author |
ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-12T09:41:17Z |
|
dc.date.available |
2023-01-12T09:41:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Curriculumul integrat – tipologie, valori, perspective. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 95-100. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-669-1 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-670-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3841 |
|
dc.description |
Aricolul cuprinde o scurtă analiză a conceptului de curriculum integrat, o sistematizare a nivelurilor de integrare a curriculumului și aspecte ale impactului acestui tip de curriculum asupra dezvoltării atitudinilor elevilor. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article includes a brief analysis of the concept of integrated curriculum, a systematization of the levels of curriculum integration and aspects of the impact of this type of curriculum on the development of students’ attitudes. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Integrated curriculum |
en_US |
dc.subject |
Biology |
en_US |
dc.subject |
Curriculum integrat |
en_US |
dc.subject |
Biologie |
en_US |
dc.title |
Curriculumul integrat – tipologie, valori, perspective |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |