REPOZITORIU UPSC

Curriculumul integrat – tipologie, valori, perspective

Show simple item record

dc.contributor.author ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia
dc.date.accessioned 2023-01-12T09:41:17Z
dc.date.available 2023-01-12T09:41:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ȚÂNCULESCU, Elena-Camelia. Curriculumul integrat – tipologie, valori, perspective. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 95-100. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3841
dc.description Aricolul cuprinde o scurtă analiză a conceptului de curriculum integrat, o sistematizare a nivelurilor de integrare a curriculumului și aspecte ale impactului acestui tip de curriculum asupra dezvoltării atitudinilor elevilor. en_US
dc.description.abstract The article includes a brief analysis of the concept of integrated curriculum, a systematization of the levels of curriculum integration and aspects of the impact of this type of curriculum on the development of students’ attitudes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Integrated curriculum en_US
dc.subject Biology en_US
dc.subject Curriculum integrat en_US
dc.subject Biologie en_US
dc.title Curriculumul integrat – tipologie, valori, perspective en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account