REPOZITORIU UPSC

Perspectivele orelor de informatică bazate pe metoda portofoliului digital

Show simple item record

dc.contributor.author IEŞEANU, Dumitru
dc.date.accessioned 2023-01-11T12:52:21Z
dc.date.available 2023-01-11T12:52:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation IEŞEANU, Dumitru. Perspectivele orelor de informatică bazate pe metoda portofoliului digital. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 74-80. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3838
dc.description În acest articol se redă noțiunea metodei de predare prin portofoliu, oportunitățile utilizării și rezultatele aplicabilității. Portofoliul reprezintă o colecție de produse exprimate sub diferite forme redat pe suporturi fizice (poster, referat, mulaj, etc.) sau electronic(prezentare electronică, material video, poster electronic, pagină web) . Cu ajutorul acestui reper metodologic cadrul didactic observă sârguința sistematică a elevului. Acest reper metodologic contribuie valoros asupra procesului educațional ce demonstrează calitatea și cantitatea progresului educativ e elevilor ce își desfășoară pregătirea sa către ore. en_US
dc.description.abstract This article presents the notion of the portfolio teaching method, the opportunities for its use and the results of its applicability. The portfolio represents a collection of products expressed in different forms reproduced on physical (poster, report, model, etc.) or electronic (electronic presentation, video material, electronic poster, web page) supports. With the help of this methodological benchmark, the teaching staff observes the systematic diligence of the student. This methodological landmark makes a valuable contribution to the educational process that demonstrates the quality and quantity of the educational progress of the students who are preparing for classes. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Interactive testing en_US
dc.subject Portfolio method en_US
dc.subject Interactive methods of teaching - learning – distance assessment en_US
dc.subject Testarea interactivă en_US
dc.subject Metoda portofoliul en_US
dc.subject Metode interactive de predare – învățare – evaluare la distanță en_US
dc.title Perspectivele orelor de informatică bazate pe metoda portofoliului digital en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account