REPOZITORIU UPSC

Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor

Show simple item record

dc.contributor.author BOCANCEA, Viorel
dc.date.accessioned 2023-01-11T11:31:55Z
dc.date.available 2023-01-11T11:31:55Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation BOCANCEA, Viorel. Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor. În : Conferinţa ştiinţifică internaţională „Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective”, 1-2 octombrie [2022]. Chişinău: CEP UPSC, 2022, vol. 1, pp. 50-54. ISBN 978-9975-46-669-1 ; ISBN 978-9975-46-670-7 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-669-1
dc.identifier.isbn 978-9975-46-670-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3834
dc.description Una din cerințele actuale ale societății moderne este pregătirea specialiștilor capibili să activeze în domeniul STEM. Acestă cerință impune unele remanieri în formarea continuă a profesorilor de fizică. În rezultatul chestionării a 83 profesori de fizică s-a constatat că remanierile propuse sunt acceptate de marea majoritate a participanților la sondaj. Prezintă interes și opinia elevilor privitor la aspectele la care s-au dat cu părerea profesorii de fizică. În acest articol sunt prezentate rezultatele chestionării elevilor privitor la unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ. en_US
dc.description.abstract One of the current requirements of modern society is the training of specialists capable of working in the STEM field. This requirement imposes some changes in the continuing education of physics teachers. As a result of the survey of 83 physics teachers, it was found that the proposed changes are accepted by the vast majority of survey participants. It presents the students' interest and opinion regarding the aspects on which the physics teachers gave their opinion. This article presents the results of the student survey regarding some aspects of the reconfiguration of the education process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Reconfiguration of the learning process en_US
dc.subject Training teachers en_US
dc.subject STEM education en_US
dc.subject STEM projects en_US
dc.subject Reconfigurarea procesului de învățare en_US
dc.subject Formare continuă en_US
dc.subject Abordarea STEM în educație en_US
dc.subject Proiecte STEM en_US
dc.title Unele aspecte ale reconfigurării procesului de învățământ din perspectiva provocărilor societale în viziunea elevilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    1-2 octombrie, Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account