REPOZITORIU UPSC

Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale

Show simple item record

dc.contributor.author KONONOVA, Tatiana
dc.date.accessioned 2022-12-30T19:14:33Z
dc.date.available 2022-12-30T19:14:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation KONONOVA, Tatiana. Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 229-234. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-654-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3812
dc.description Acest articol tratează ofertele digitale ale portalurilor de învățare DaF pentru a le dezvolta potențialul didactic și metodic în legătură cu promovarea abilităților de citire și pentru a explora relevanța acestora pentru procesul educațional. Prezentarea detaliată a portalurilor digitale de învățare DaF sugerează că textele online autentice permit individualizarea maximă a învățării, proiectează procesul de învățare în mod creativ, sporesc motivația și interesul pentru învățarea limbii germane și contribuie la promovarea eficientă a abilităților de citire în limbi străine. În plus, textele de citire digitală se bazează pe cele șase niveluri ale Cadrului european de referință german pentru limbi străine, care îndeplinesc pe deplin cerințele privind criteriile măsurabile în mod obiectiv și comparabile la nivel internațional pentru înțelegerea lecturii. en_US
dc.description.abstract This article deals with digital offers of the DaF learning portals in order to develop their didactic and methodical potential in relation to the promotion of reading skills and to explore their relevance for the educational process. The detailed overview of digital DaF learning portals suggests that authentic online texts enable maximum individualization of learning, design the learning process creatively, increase motivation and interest in learning the German language and contribute to the effective promotion of foreign language reading skills. Furthermore, the digital reading texts are based on the six levels of the German European Framework of Reference for Languages, which fully meet the requirements for objectively measurable and internationally comparable criteria for reading comprehension. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Digital offers of the DaF learning portals en_US
dc.subject Promotion of reading skills en_US
dc.subject Authentic online texts en_US
dc.subject Interactive worksheets en_US
dc.subject Reading comprehension en_US
dc.subject Oferte digitale ale portalurilor de învățare DaF en_US
dc.subject Promovarea abilităților de citire en_US
dc.subject Texte omline autentice en_US
dc.subject Foi de lucru interactive en_US
dc.subject Înțelegerea lecturii en_US
dc.title Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale en_US
dc.title.alternative Promotion of reading skills while dealing with the digital offers of the DaF learning portals en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account