dc.contributor.author |
KONONOVA, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-30T19:14:33Z |
|
dc.date.available |
2022-12-30T19:14:33Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
KONONOVA, Tatiana. Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 229-234. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-654-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3812 |
|
dc.description |
Acest articol tratează ofertele digitale ale portalurilor de învățare DaF pentru a le dezvolta potențialul didactic și metodic în legătură cu promovarea abilităților de citire și pentru a explora relevanța acestora pentru procesul educațional. Prezentarea detaliată a portalurilor digitale de învățare DaF sugerează că textele online autentice permit individualizarea maximă a învățării, proiectează procesul de învățare în mod creativ, sporesc motivația și interesul pentru învățarea limbii germane și contribuie la promovarea eficientă a abilităților de citire în limbi străine. În plus, textele de citire digitală se bazează pe cele șase niveluri ale Cadrului european de referință german pentru limbi străine, care îndeplinesc pe deplin cerințele privind criteriile măsurabile în mod obiectiv și comparabile la nivel internațional pentru înțelegerea lecturii. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article deals with digital offers of the DaF learning portals in order to develop their didactic and methodical potential in relation to the promotion of reading skills and to explore their relevance for the educational process. The detailed overview of digital DaF learning portals suggests that authentic online texts enable maximum individualization of learning, design the learning process creatively, increase motivation and interest in learning the German language and contribute to the effective promotion of foreign language reading skills. Furthermore, the digital reading texts are based on the six levels of the German European Framework of Reference for Languages, which fully meet the requirements for objectively measurable and internationally comparable criteria for reading comprehension. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Digital offers of the DaF learning portals |
en_US |
dc.subject |
Promotion of reading skills |
en_US |
dc.subject |
Authentic online texts |
en_US |
dc.subject |
Interactive worksheets |
en_US |
dc.subject |
Reading comprehension |
en_US |
dc.subject |
Oferte digitale ale portalurilor de învățare DaF |
en_US |
dc.subject |
Promovarea abilităților de citire |
en_US |
dc.subject |
Texte omline autentice |
en_US |
dc.subject |
Foi de lucru interactive |
en_US |
dc.subject |
Înțelegerea lecturii |
en_US |
dc.title |
Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale |
en_US |
dc.title.alternative |
Promotion of reading skills while dealing with the digital offers of the DaF learning portals |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |