REPOZITORIU UPSC

Phenomena-based learning in TEFL in the Moldovan context

Show simple item record

dc.contributor.author MASCALIUC, Victoria
dc.date.accessioned 2022-12-29T12:14:48Z
dc.date.available 2022-12-29T12:14:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation MASCALIUC, Victoria. Phenomena-based learning in TEFL in the Moldovan context. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 199-203. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-654-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3807
dc.description Articolul subliniază importanța învățării experiențiale în predarea limbii engleze. Acesta urmărește de a determina o legătură între fenomene și eficacitatea formării abilităților lingvistice. Fiind un proces bazat pe cercetare, cursanții sunt expuși la formarea abilităților „soft și hard‖ la orele de limbă engleză. Autorul descrie modelul bazat pe fenomene ca o strategie care poate fi utilizată la orele de engleză, folosind oportunități de învățare autentice. Adițional, este descris modelul de implementare a acestei abordări în spațiul educational din Republica Moldova. en_US
dc.description.abstract The article underlines the importance of experiential learning in teaching English. It traces a connection between phenomena and the efficacy of training language skills. Being a research-based process, the learners are exposed to training soft and hard skills at the classes of English. The author describes phenomena-based model as one strategy to be used at the classes of English to teach students using authentic learning opportunities. Additionally, a sample is provided to be implemented in the Moldovan context. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject English en_US
dc.subject Experiential learning en_US
dc.subject Phenomena-based model en_US
dc.subject Research en_US
dc.subject Guided instruction en_US
dc.subject Engleză en_US
dc.subject Învățare experiențială en_US
dc.subject Model bazat pe fenomene en_US
dc.subject Cercetare en_US
dc.subject Instruire ghidată en_US
dc.title Phenomena-based learning in TEFL in the Moldovan context en_US
dc.title.alternative Învățarea bazată pe studierea fenomenelor în predarea limbii engleze ca limbă străină în contextul educațional din Moldova en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account