dc.contributor.author |
MASCALIUC, Victoria |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-29T12:14:48Z |
|
dc.date.available |
2022-12-29T12:14:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
MASCALIUC, Victoria. Phenomena-based learning in TEFL in the Moldovan context. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 199-203. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-654-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3807 |
|
dc.description |
Articolul subliniază importanța învățării experiențiale în predarea limbii engleze. Acesta urmărește de a determina o legătură între fenomene și eficacitatea formării abilităților lingvistice. Fiind un proces bazat pe cercetare, cursanții sunt expuși la formarea abilităților „soft și hard‖ la orele de limbă engleză. Autorul descrie modelul bazat pe fenomene ca o strategie care poate fi utilizată la orele de engleză, folosind oportunități de învățare autentice. Adițional, este descris modelul de implementare a acestei abordări în spațiul educational din Republica Moldova. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article underlines the importance of experiential learning in teaching English. It traces a connection between phenomena and the efficacy of training language skills. Being a research-based process, the learners are exposed to training soft and hard skills at the classes of English. The author describes phenomena-based model as one strategy to be used at the classes of English to teach students using authentic learning opportunities. Additionally, a sample is provided to be implemented in the Moldovan context. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
English |
en_US |
dc.subject |
Experiential learning |
en_US |
dc.subject |
Phenomena-based model |
en_US |
dc.subject |
Research |
en_US |
dc.subject |
Guided instruction |
en_US |
dc.subject |
Engleză |
en_US |
dc.subject |
Învățare experiențială |
en_US |
dc.subject |
Model bazat pe fenomene |
en_US |
dc.subject |
Cercetare |
en_US |
dc.subject |
Instruire ghidată |
en_US |
dc.title |
Phenomena-based learning in TEFL in the Moldovan context |
en_US |
dc.title.alternative |
Învățarea bazată pe studierea fenomenelor în predarea limbii engleze ca limbă străină în contextul educațional din Moldova |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |