REPOZITORIU UPSC

La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire

Show simple item record

dc.contributor.author AVORNICЕSĂ, Natalia
dc.date.accessioned 2022-12-29T09:41:11Z
dc.date.available 2022-12-29T09:41:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation AVORNICЕSĂ, Natalia. La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 160-165. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-654-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3800
dc.description Proiectul reprezintă o metodă de bază în contextul științelor educației și a didacticii limbilor străine. Cu toate acestea, există aspecte nevalorificate în anumite contexte pedagogice. Acest articol are drept obiectiv elucidarea demersurilor didactice ale metodei proiectului în studierea literaturii franceze de către studenți, viitoare cadre didactice de limbă franceză ca limbă străină. Astfel, printre multiplele exemple de proiecte ce ar putea determina dezvoltarea competenței literare se numără elaborarea unei antologii literare, crearea unui blog, redactarea unei culegeri de citate pentru o anumită perioadă studiată din literatură, elaborarea unui dicționar cu termeni literari specifici unui anumit secol, participarea la concursuri literare, etc. en_US
dc.description.abstract The project-base learning is a basic method in the context of education sciences and language teaching. However, there are aspects that are not valued in certain pedagogical contexts. This article aims to elucidate the teaching approaches of the project-based learning in the study of French literature by students, future teachers of French as a foreign language. Thus, among the many examples of projects that could determine the development of literary competence are the elaboration of a literary anthology, the creation of a blog, the writing of a collection of quotations for a certain period studied in literature, the elaboration of a dictionary with literary terms specific to a certain century, participation at literary competitions, etc. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Project-base learning en_US
dc.subject Foreign language en_US
dc.subject Literature en_US
dc.subject Literary competence en_US
dc.subject Metoda proiectului en_US
dc.subject Limbă străină en_US
dc.subject Literatură en_US
dc.subject Competență literară en_US
dc.title La pédagogie par projet comme moyen de développement de la compétence littéraire en_US
dc.title.alternative Project-based learning as a strategy of developing literary skills en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account