REPOZITORIU UPSC

Формирование социокультурной компетенции на уроках русского языка в национальной школе Республики Молдова (этап комплексного обучения) в контексте Куррикулума 2019 года

Show simple item record

dc.contributor.author ТОПОР, Габриэлла
dc.date.accessioned 2022-12-27T15:23:56Z
dc.date.available 2022-12-27T15:23:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ТОПОР, Габриэлла. Формирование социокультурной компетенции на уроках русского языка в национальной школе Республики Молдова (этап комплексного обучения) в контексте Куррикулума 2019 года. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 3. pp. 55-61. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-654-7 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-654-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3751
dc.description Autorul articolului a abordat problemele actuale ale metodologiei de predare a limbii ruse ca limbă nonnativă în formarea competenței socio-culturale. Abordarea acestei competențe în baza Curriculum-ului actualizat 2019, demonstrează importanța acesteia. Articolul oferă o analiză detaliată a Curriculumului și a manualelor de limba rusă pentru clasele a V-a și a VI-a ale școlii Naționale din Republica Moldova, dintr-un punctul de vedere al celor interesați. Studiul a avut ca scop identificarea textelor și a sarcinilor din manualele actuale, care contribuie la formarea competenței socioculturale. Articolul oferă și teme pentru anumite subiecte ale manualului de limba rusă, pentru clasa a VI-a, completând conținutul acestuia sub aspectul competențelor socioculturale. en_US
dc.description.abstract The author of the article turned to topical problems of the methodology for teaching the Russian language as a non-native language – the formation of sociocultural competence. The separation of this competence into an independent one in the 2019 updated Curriculum indicates its significance. The article carried out a detailed analysis of Curriculum and textbooks on the Russian language for the V and VI forms of the national school of the Republic of Moldova from the point of view in question. The study aimed to identify texts and tasks in textbooks that contribute to the formation of sociocultural competence. The article also offers assignments to certain topics of the Russian language textbook for VI form, supplementing its content in the aspect of sociocultural knowledge. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Methodology of teaching Russian language en_US
dc.subject Russian as a non-native language en_US
dc.subject Sociocultural competence en_US
dc.subject 2019 Curriculum en_US
dc.subject Text with sociocultural content en_US
dc.subject Metodologia predării limbii ruse en_US
dc.subject Limba rusă ca a doua limbă en_US
dc.subject Competență socioculturală en_US
dc.subject Curriculum 2019 en_US
dc.subject Text cu un conținut sociocultural en_US
dc.title Формирование социокультурной компетенции на уроках русского языка в национальной школе Республики Молдова (этап комплексного обучения) в контексте Куррикулума 2019 года en_US
dc.title.alternative Formation of sociocultural competence at russian language lessons in the national school of the Republic of Moldova (stage of comprehensive education) in the context of the 2019 Curriculum en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account