REPOZITORIU UPSC

Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения

Show simple item record

dc.contributor.author БОБРОВА, Юлиана
dc.date.accessioned 2022-12-23T14:59:01Z
dc.date.available 2022-12-23T14:59:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation БОБРОВА, Юлиана. Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 280-287. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-653-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3734
dc.description Articolul dezvăluie posibilitățile metodologice și didactice de utilizare a tehnologiilor de joc în sala de clasă și în învățarea online. Productivitatea acestei tehnologii în rezolvarea problemelor educaționale este fundamentată. Sunt luate în considerare instrumente practice specifice care permit profesorului să obțină rezultatul planificat. Sunt propuse direcții pentru îmbunătățirea suportului metodologic al lecției în organizarea muncii în format blended learning. en_US
dc.description.abstract The article reveals the methodological and didactic possibilities of using gaming technologies in the classroom and in online learning. The productivity of this technology in solving educational problems is substantiated. Specific practical tools are considered that allow the teacher to achieve the planned result. Directions for improving the methodological support of the lesson in the organization of work in the format of blended learning are proposed. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Gaming technologies en_US
dc.subject Competencies en_US
dc.subject Active student en_US
dc.subject Online learning en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Tehnologii de joc en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject Elev activ en_US
dc.subject Învățare online en_US
dc.title Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения en_US
dc.title.alternative Educational possibilities of gaming technologies in the process of teaching school students in the class and under the conditions of blended learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account