dc.contributor.author |
БОБРОВА, Юлиана |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-23T14:59:01Z |
|
dc.date.available |
2022-12-23T14:59:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
БОБРОВА, Юлиана. Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 280-287. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-653-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3734 |
|
dc.description |
Articolul dezvăluie posibilitățile metodologice și didactice de utilizare a tehnologiilor de joc în sala de clasă și în învățarea online. Productivitatea acestei tehnologii în rezolvarea problemelor educaționale este fundamentată. Sunt luate în considerare instrumente practice specifice care permit profesorului să obțină rezultatul planificat. Sunt propuse direcții pentru îmbunătățirea suportului metodologic al lecției în organizarea muncii în format blended learning. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article reveals the methodological and didactic possibilities of using gaming technologies in the classroom and in online learning. The productivity of this technology in solving educational problems is substantiated. Specific practical tools are considered that allow the teacher to achieve the planned result. Directions for improving the methodological support of the lesson in the organization of work in the format of blended learning are proposed. |
en_US |
dc.language.iso |
ru |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Gaming technologies |
en_US |
dc.subject |
Competencies |
en_US |
dc.subject |
Active student |
en_US |
dc.subject |
Online learning |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii de joc |
en_US |
dc.subject |
Competențe |
en_US |
dc.subject |
Elev activ |
en_US |
dc.subject |
Învățare online |
en_US |
dc.title |
Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения |
en_US |
dc.title.alternative |
Educational possibilities of gaming technologies in the process of teaching school students in the class and under the conditions of blended learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |