REPOZITORIU UPSC

Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță

Show simple item record

dc.contributor.author OHRIMENCO (BOȚAN), Aliona
dc.contributor.author DONOS, Alina
dc.date.accessioned 2022-12-20T13:28:09Z
dc.date.available 2022-12-20T13:28:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation OHRIMENCO (BOȚAN), Aliona, DONOS, Alina. Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 104-109. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-653-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3705
dc.description.abstract The use of ICT tools in the education system is considered crucial both for improving the skills of teachers and for adapting pre-school children to the new social requirements. The educational software represents a disciplinary content that can be useful in the training activity and brings benefits to the educational process. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educational software en_US
dc.subject Types of educational software en_US
dc.subject Computer-assisted training en_US
dc.title Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță en_US
dc.title.alternative Ways to integrate educational software in the didactic act in kindergarten en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account