dc.contributor.author |
OHRIMENCO (BOȚAN), Aliona |
|
dc.contributor.author |
DONOS, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-20T13:28:09Z |
|
dc.date.available |
2022-12-20T13:28:09Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
OHRIMENCO (BOȚAN), Aliona, DONOS, Alina. Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 104-109. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-653-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3705 |
|
dc.description.abstract |
The use of ICT tools in the education system is considered crucial both for improving the skills of teachers and for adapting pre-school children to the new social requirements. The educational software represents a disciplinary content that can be useful in the training activity and brings benefits to the educational process. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educational software |
en_US |
dc.subject |
Types of educational software |
en_US |
dc.subject |
Computer-assisted training |
en_US |
dc.title |
Modalități de integrare a softurilor educaționale în actul didactic din grădiniță |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways to integrate educational software in the didactic act in kindergarten |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |