REPOZITORIU UPSC

Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice

Show simple item record

dc.contributor.author ANDREI, Paula-Carmen
dc.date.accessioned 2022-12-20T12:54:42Z
dc.date.available 2022-12-20T12:54:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ANDREI, Paula-Carmen. Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 86-89. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-653-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3702
dc.description.abstract This article focuses on psycho-pedagogical aspects related to school assessment. The focus is on the small schoolchild, as an evaluated subject. The problems related to the size of the proposed school evaluation are presented and are viable teaching solutions. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Assessment en_US
dc.subject Early schooling en_US
dc.subject Student-centered education en_US
dc.subject Competence en_US
dc.subject School success en_US
dc.subject School failure en_US
dc.subject Psycho-pedagogical aspects en_US
dc.title Evaluarea rezultatelor școlare în învățământul primar: aspecte psiho-pedagogice en_US
dc.title.alternative Evaluation of school results in primary education: psycho-pedagogical aspects en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account