REPOZITORIU UPSC

Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов

Show simple item record

dc.contributor.author ВЕЛИКСАР, Вероника
dc.date.accessioned 2022-12-20T12:43:08Z
dc.date.available 2022-12-20T12:43:08Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation ВЕЛИКСАР, Вероника. Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 78-85. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-653-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3701
dc.description Articolul tratează problemele ale educației interculturale a viitorilor profesori din sistemul de învățământ superior din Moldova prin arta muzicală. Autorul a făcut o scurtă analiză a stării educației interculturale în republică. Sunt prezentate câteva direcții metodologice de formare a competențelor interculturale ale elevilor în studiul disciplinei ―Didactica educaţiei muzicale la școală‖. Sunt identificate tehnologiile educaționale cheie, formele și metodele de clasă și activitățile independente ale elevilor și sunt dezvoltate criterii de evaluare/autoevaluare a rezultatelor lucrului individual în cursul pregătirii unui profesor pentru activități interculturale într-o școală modernă. en_US
dc.description.abstract The article deals with the problems of intercultural education of future teachers in the higher education system of Moldova through musical art. The author made a brief analysis of the state of intercultural education in the republic. Some methodological directions of the formation of intercultural competencies of students in the study of the discipline "Methods of musical education at school" are outlined. The key educational technologies, forms and methods of classroom and independent activities of students are identified, and criteria for evaluating/self-evaluating the results of individual works in the course of preparing a teacher for intercultural activities in a modern school are developed. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Music en_US
dc.subject Intercultural en_US
dc.subject National culture en_US
dc.subject Musical culture en_US
dc.subject Socio-cultural environment en_US
dc.subject Future teacher en_US
dc.subject Muzică en_US
dc.subject Interculturală en_US
dc.subject Cultură națională en_US
dc.subject Cultură muzicală en_US
dc.subject Mediu socio-cultural en_US
dc.subject Viitor professor en_US
dc.title Музыка как средство межкультурного воспитания будущих педагогов en_US
dc.title.alternative Music as a tool of intercultural education for future teachers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account