dc.contributor.author |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-15T11:20:47Z |
|
dc.date.available |
2022-12-15T11:20:47Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 22-28. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-653-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3689 |
|
dc.description.abstract |
This article clarifies some scientific, normative and methodological aspects of training students' abilities to identify opportunities to overcome mistakes, by appealing to trusted people (discipline "Personal Development", class III). |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Sustainable development |
en_US |
dc.subject |
Education for sustainable development |
en_US |
dc.subject |
Social and moral skills |
en_US |
dc.title |
Aspecte de formare a abilităților elevilor din clasele primare de a identifica posibilități de depășire a greșelilor, prin apel la persoanele de încredere |
en_US |
dc.title.alternative |
Aspects for training the skills of primary school students to identify possibilities of overcoming mistakes by appealing trusters |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |