| dc.contributor.author | DUBINEANSCHI, Tatiana | |
| dc.date.accessioned | 2022-12-15T11:12:00Z | |
| dc.date.available | 2022-12-15T11:12:00Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 18-21. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-651-6 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-653-0 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3688 | |
| dc.description.abstract | In this article, some main ideas are reviewed with reference to use descriptive feedback in the process of forming the self-assessment skills of primary school students. It presents the ways to achieve descriptive feedback (oral and written), the criteria of a valid feedback and self-assessment, the principles of a successful feedback. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US |
| dc.subject | Feedback | en_US |
| dc.subject | Self-assessment | en_US |
| dc.subject | Self-assessment ability | en_US |
| dc.subject | Primary school | en_US |
| dc.title | Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare | en_US |
| dc.title.alternative | Descriptive feedback in the context of developing selfassessment capacity in primary school students | en_US |
| dc.type | Article | en_US |