REPOZITORIU UPSC

Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare

Show simple item record

dc.contributor.author DUBINEANSCHI, Tatiana
dc.date.accessioned 2022-12-15T11:12:00Z
dc.date.available 2022-12-15T11:12:00Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 18-21. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-653-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3688
dc.description.abstract In this article, some main ideas are reviewed with reference to use descriptive feedback in the process of forming the self-assessment skills of primary school students. It presents the ways to achieve descriptive feedback (oral and written), the criteria of a valid feedback and self-assessment, the principles of a successful feedback. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Feedback en_US
dc.subject Self-assessment en_US
dc.subject Self-assessment ability en_US
dc.subject Primary school en_US
dc.title Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare en_US
dc.title.alternative Descriptive feedback in the context of developing selfassessment capacity in primary school students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account