dc.contributor.author |
DUBINEANSCHI, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-15T11:12:00Z |
|
dc.date.available |
2022-12-15T11:12:00Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 2. pp. 18-21. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-653-0 (Vol. 2). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-651-6 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-653-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3688 |
|
dc.description.abstract |
In this article, some main ideas are reviewed with reference to use descriptive feedback in the process of forming the self-assessment skills of primary school students. It presents the ways to achieve descriptive feedback (oral and written), the criteria of a valid feedback and self-assessment, the principles of a successful feedback. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Feedback |
en_US |
dc.subject |
Self-assessment |
en_US |
dc.subject |
Self-assessment ability |
en_US |
dc.subject |
Primary school |
en_US |
dc.title |
Retroacțiunea descriptivă în contextul formării capacității de autoevaluare la elevii claselor primare |
en_US |
dc.title.alternative |
Descriptive feedback in the context of developing selfassessment capacity in primary school students |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |