REPOZITORIU UPSC

Опыт эффективной ранней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся

Show simple item record

dc.contributor.author МАЛЕВА, Зинаида Петровна
dc.date.accessioned 2022-12-09T08:54:50Z
dc.date.available 2022-12-09T08:54:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation МАЛЕВА, Зинаида Петровна. Опыт эффективной ранней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся. În: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi ale modernizării învăţământului : Materialele conferinței științifice naționale cu participare internațională, 25 martie, 2022, Seria 24. Chişinău: CEP UPSC, 2022. Vol. 1. pp. 93-96. ISBN 978-9975-46-651-6 ; ISBN 978-9975-46-652-3 (Vol. 1). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-651-6
dc.identifier.isbn 978-9975-46-652-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/3660
dc.description Articolul tratează problemele de orientare în carieră și socializare a copiilor cu deficiențe de vedere în dezvoltarea experienței lor vitale. Una dintre sarcinile urgente ale tiflopedagogiei preșcolare este o abordare integrată a formării unei experiențe vitale orientate social a acestor copii. Chiar și o mică experiență cognitivă vitală pe care o are un preșcolar cu deficiențe de vedere poate fi folosită în mod rațional. en_US
dc.description.abstract The article deals with the issues of career guidance and socialization of children with visual impairments. one of the urgent tasks of preschool typhlopedagogy is an integrated approach to the formation of a socially oriented vitagenic experience of these children. Even a small cognitive vitagenic experience that a preschooler with impaired vision has can be rationally used. en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Early career en_US
dc.subject Socialization en_US
dc.subject Vitagenic experience en_US
dc.subject Socializare en_US
dc.subject Carieră timpurie en_US
dc.subject Experiență vitală en_US
dc.title Опыт эффективной ранней профориентации слепых и слабовидящих обучающихся en_US
dc.title.alternative The experience of effective early vocational guidance of blind and low visible students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2022
    25 martie, 2022; Chişinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account